SS

Friday, June 02, 2006

Priprema za Španiju

Dobio sam Špansku vizu. Kupio kartu za Barcelonu i treba da letim u nedelju. U Barcelonu ću sleteti oko 22:40. Problem je u tome što me niko neće čekati na aerodromu. Dobio sam adresu gde treba da idem.
U ponedeljak je neradan dan u Barceloni. Ljudi sa faksa su me iskulirali i rekli mi da ćemo se videti u utorak. Nije im neka fora. Moje sposobnosti snalaženja će doći do izražaja. :)
Trebaću da se upišem na PhD studije što pre. Treba da odložim vojsku pre nego što mi stigne poziv za kasarnu.

6 Comments:

At 10:30 PM, Anonymous Anonymous said...

A ko ce da te vozi na aerodrom u Beogradu?

 
At 11:05 AM, Anonymous Anonymous said...

Ko te je terao da ides prvim avionom?

 
At 11:07 AM, Blogger Srdjan said...

U žurbi sam da odložim vojsku. Nisam znao da je ponedeljak neradan dan.

 
At 12:13 AM, Anonymous Anonymous said...

Stipke radi ovo??????

 
At 11:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Samo se ti lepo provedi (provodi)!

 
At 9:22 AM, Anonymous Anonymous said...

javi se stipeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

 

Post a Comment

<< Home