SS

Wednesday, August 09, 2006

Mnogo ljudi

Ovih dana nisam postovao ništa na blog i pored toga što su mi se dešavale interesantne stvari. Glavni razlog je bio to što sam bio previše umoran i da pričam s ljudima, a kamoli da kuckam nešto na blogu.
Kod mene u stanu su bili Zdravko, Mladen, Veljko i Jovan Brakus. Jedan dan su spavali Karlo i Olga. Nataša i Danka su ostavile neke stvari kod mene na 2 dana i Nataša je spavala jedno pre podne u stanu. U stan su svratili Vladica i njegova devojka. Hteo je da svrati i Sava, ali cimerka je počela nešto da izvoljeva pa sam ga zamolio da ne svraća taj dan.
Jedanu od prethodnih noći sam proveo s Zdravkom, Mladenom, Natašom i Dankom na plaži. Ujutro smo svratili do stana da uzmemo peškire i vratili smo se na plažu da spavamo.
Pre dva dana je došao Ferad, student postdiplomac koji će da radi sa mnom na projektu. On će i da živi samnom u istom stanu već od sutra.
Zvali su me i ljudi iz britanke ambasade i tražili su još dokumentacije. Treba da im pošaljem potvrdu da imam plaćeno socijalno osiguranje. Trenutno nema nikoga od sekretarica na faxu, pa ću verovatno morati da sačekam kraj avgusta da pošaljem preostalu dokumentaciju za vizu.
Zdravko, Mladen i Nemanja su mi kupili samsung mobilni telefon. Svoju novu karticu sam dao Feradu, ali sam prvo potrošio kredit. :) Ko hoće da mi se javi može na stari telefon.
Nove slike s plaže su ostale kod Zdravka. Dobiću ih za par nedelja pa ću ih okačiti na net.

3 Comments:

At 9:11 PM, Anonymous Anonymous said...

pa onda sta cekas , mozes da dodjes u kielce .
ajd cekam te ....

 
At 11:14 PM, Anonymous Anonymous said...

STIGAO JE FERAD!!! PITAJ GA, PITAJ GA, JE L' ON POMAK? :)
Svaka cast drugarima na telefonu! :)
A mozes onda komotno da dodjes i u Becej posto sigurno ne ides za Londres do tada, a i Draganu da vidis, mangupe.

 
At 1:31 PM, Blogger Srdjan said...

Ferad nije Pomak. :(
Za Becej cu da vidim. Dragana nece biti u Srbiji tada.

 

Post a Comment

<< Home