SS

Tuesday, July 25, 2006

Bilde


Juče.
Oko 17:30 me je zvao Alexa iz Beograda (kolega s ETF-a, vidi sliku). Svratio je u Barcelonu. Našao sam se s njim na 'plaza espanya'. Otišli smo do plaže. Usput smo kupili dve limenke piva i neki sok. Proveli smo samo pola sata na plaži. Alexa je morao se vrati do autobusa s kojim je došao jer je autobus polazio u 21:00 iz Barcelone. Oprostili smo se i ja sam krenuo kući.
U stan sam stigao oko 22:00. Proverio sam email. Dragana mi je poslala mail u kome me je pitala da li sam Mariji čestitao rođendan. Ja sam mesto Marija pročitao Marijana. Nazvao sam Marijanu (pogrešnu osobu) da joj čestitam rođendan. Javila se njena keva:
- Halo.
- Dobro veče. Ovde Srđan. Oprostite što zovem ovako kasno. Da li je Marijana kod kuće?
- Marijana je na moru.
- OK. Ništa onda. Samo sam joj hteo čestitati rođendan.
- Ali njen rođendan je u aprilu.
- Ah, da. 11. aprila.
Razgovor se nastavio normalno samo što sam ja ispao debil. Ni meni nije jasno kako sam se tako ispalio.
Posle sam napisao mail Mariji (pravoj osobi) i čestitao joj rođendan.

1 Comments:

At 8:42 PM, Blogger Jox said...

Stipe... stizem za 5-6 dana.....


WEEEPEEEE

 

Post a Comment

<< Home