SS

Sunday, June 04, 2006

Iskustva iz Kolumbije

Moj život je bio veoma interesantan jer sam proveo oko godinu dana u Kolumbiji tokom 2002-2003 godine.
Tamo sam bio na razmeni studenata a najinetesantniji detalji su zabeleženi u mailovima koje sam slao svima koje sam znao.
Zanima me koji mailovi su vam najzanimljiviji.
Slobodno stavite vaše komentare na moj blog.

Asdf
Colombia
Cp6uja
Dve devojke iz Ceske
FW_ Nesto o Kolumbiji
FW_ Prvi email iz Kolumbije, part II
FW_ Prvi email iz Kolumbije, part III
FW_ Prvi email iz Kolumbije
FW_ Yo soy Sergio
Hmm
Interesantan vikend
Jedna prica
Karibi
Matrix 2 and Bad Students
Na zapacu nista novo
Nova godina
Ovce, magarci i konji
Ovde je sve OK
Pranje zuba
Re_ HAPPY BIRTHDAY !!!
Santa Marta
Selidba i debela devojka
Standardno smaranje
Teski dani
Utakmica
Vikend

2 Comments:

At 2:16 AM, Anonymous Anonymous said...

Obratiti pažnju na mejl „Ovce, magarci i konji“!!!

 
At 3:09 PM, Blogger ivana said...

interesuje me kako stici do kolumbije, kojim putem, prevozom, procedure uopste....
:) pozdrav
Ivana

 

Post a Comment

<< Home