SS

Tuesday, August 15, 2006

Kolega s ETF-a


U nedeju sam se našao s Miroslavom Glavonjićem (kolega s ETF-a). On je došao u Barcelonu turistički i ostaće nedelju dana ovde. Otišli smo na plažu. Čovek se oduševio devojkama na plaži. :) Svidelo mu se to što su skoro sve devojke bile u toplesu. Sramota ga je da kaže svojoj devojci da su sve ribe odlične. :)
Uveče smo izašli u grad, Miša, Ferad i ja. Hteli smo da idemo u Shoko. Prošli smo pored Baja-e. Tamo sam čuo da puštaju salsu, pa sam ih ubedio da svratimo u Baja-u. Čim smo ušli, promenili su muziku. :( Počeli su da puštaju komercijalu. Ostali smo u diskoteci do 3 ujutro. Pošle smo došli do mene da spavamo. Ujutro me je probudila Ivonne. Na fax sam stigao oko 10:30.

6 Comments:

At 2:33 PM, Anonymous Anonymous said...

Pozdrav tebi i Misi iz Svedske a sto se tebe Srle tice, izgleda da ni ove zaista inspirativne fotke ne podizu posetu ;)

 
At 2:34 PM, Anonymous Anonymous said...

Posecenost, htedoh reci :)

 
At 9:38 PM, Anonymous Anonymous said...

Da Zorz , potpuno si u pravu ...
:)

 
At 9:39 PM, Anonymous Anonymous said...

Mogao bi malo cesce da pises , potrudi se pre 28 jer cu posle biti u CG i necu imati komp ...

 
At 9:42 PM, Anonymous Anonymous said...

Da Zvezdana potpuno si u pravu , mogao bi cesce da pises . Desavaju ti se zanimljive stvari ,a ti neces da ih podelis sa nama... :)

 
At 5:04 PM, Anonymous Anonymous said...

Stipicu, daj jos malo fotografija.

 

Post a Comment

<< Home