SS

Thursday, July 27, 2006

Ništa od večere

Jul 26.
Danas će doći Mladen (Zdravkov brat) i Veljko (Mladenov drug). Čuo sam se s Naomi i rekao da neću moći da dođem do nje na večeru. Dogovorili smo se da neki drugi put pravimo nešto za jelo.
Celo jutro sam fotokopirao diplome i ocene PhD studenata koji bi trebali da dođu u septembru na UPC. Fotokopije treba da predamo za neku stipendiju koju daje fax. Samo jedan od nas će dobiti stipendiju.
Popodne je prošlo uobičajeno. Čitao sam neke naučne radove. S faxa sam otišao malo ranije, oko 17:30. Trebao sam da idem na aerodrom da sačekam Mladena i Veljka.
Na aerodrom sam stigao oko 19:00. Avion je stigao na vreme. :) Našao sam se s V. i M. bez problema. Krenuli smo do mene.
Od aerodroma do stana smo išli vozom do 'Estacio Sans' i posle peške. Na peromu sam video devojku kja mi ne delovala poznato. Setio sam se odakle je znam. One je ukrala novčanik jednoj ženi na Montjuic-u. Rekao sam V. i M. da provere da li im nešto fali iz džepova. Sve je bilo na svom mestu.
U stanu smo bili oko 21:00. Otišli smo do prodavnice. Kupili smo 4 pice, sok, vodu, pivo i sladoled. Jeli smo i otišli malo do grada da prošetamo. Mladen je u Barci 3. ili 4. put. Veljko je ovde prvi put i čini mi se da je oduševljen gradom, mada još nije video ništa Gaudijevo. Obišli smo Plaza de Catalunya i Ramblu. Vratili smo se kući oko 00:15.
Jul 27.
Jutros sam došao na fax i ostavio V. i M. da spavaju. Oni planiraju da danas odu u šoping i posle do plaže.

1 Comments:

At 8:31 PM, Blogger Jox said...

stipe... baci neki nov post!
u stvari... bolje me sacekaj na zel. stanici (neka Bar. Saint) sutra u 12h! Ne mogu nikako da te dobijem :)

 

Post a Comment

<< Home