SS

Monday, July 24, 2006

Private



Juče (nedelja).
U jutro su Dejan i Nikola otišli u razgeldanje grada. Ja sam sačekao da se Rodrigo probudi pa da idemo na plažu.
Na plažu smo stigli oko 16:00. Otprilike u to vreme, Nemanja mi je poslao poruku da idem s njim na odbojku. Nisam imao kredit da mu se javim da ne mogu ići. Zvao me je na odbojku da upoznam neke ljude. Znao je da sam invalid što se tiče sportova.
Na plaži sam sreo Naomi iz Irske. Nismo ništa specijalno pričali. Dogovorili smo se da u sredu kod nje pravimo nešto za večeru.
Pored nas je bio neki lik koji je mislio da smo iz Nemačke. Ne znam odakle mu ta ideja. Lik se zove Ismail. Iz Španije je ali mu je pradeda iz Egipta. Liči totalno evropski. On radi u banci La Caixa. Trebao bi da ide u avgustu u Nemačku pa je mislio da mu mi možemo pomoći oko nekih informacija.
Dejan i Nikola su došli oko 17:00 na plažu. Na plaži smo ostali do 20:00. Posle smo se uputili kući. D i N su krenuli za Madrid oko 23:00.
Dok smo bili na plaži, video sam jednog lika koji je držao zastavu sa natpisom 'Private'. Ne znam da li je 'private' imao kasting, ali je moguće. Šta vi mislite? Evo i fotke.
Na drugoj fotografiji smo D, N i ja. Dejan je levo, Nikola u sredini i ja desno.

3 Comments:

At 5:25 PM, Anonymous Anonymous said...

Posetom sajtu www.prvt.com dolazi se do sledece informacije o sedistu kompanije ;)

Private Media Group, Inc.
European Headquarters
c/o Milcap Media Group, SL
Carretera de Rubí 22-26
08173 Sant Cugat del Vallès
Barcelona, SPAIN

 
At 11:57 PM, Blogger Srdjan said...

Rekao mi je jedan drug da je video kancelarije 'private'-a u Barceloni.

 
At 5:48 PM, Anonymous Anonymous said...

sta da ti kazem, na pravom si mestu :-) ako ikada dignes ruke od faxa i nauke, eto ociglednog predloga za nastavak karijere.

 

Post a Comment

<< Home