SS

Tuesday, July 11, 2006

Pripreme za Madrid

Jutros samo otishao do Trini (sekretarica sa UPC-a). Pokupio sam potvrdu koja kaze da je Sasha Tomic upisao PhD studije na UPC-u. Othishao sam do Sandre (sekretarica na BSC-u) i od nje sam poslao fax saletu i ona je poslala originale za Srbiju.
Jutros su mi ljudi iz Microsofta iz Kembridza poslali garantno pismo. S tim pismom treba u petak da se pojavim u UK ambasadi. Nadam se da cu ovaj put stvarno otici u ambasadu.
Kupio sam povratnu autobusku kartu za Madrid. Autobus krece u cetvrtak uvece iz Barcelone. Autobus stize u Madrid oko 6-7 ujutro. U petak planiram i da posetim nashu ambasadu da odlozim vojsku. :)
Ostacu u Madridu preko vikenda. Dogovorio sam se da spavam kod Vuleta, kolege sa ETF-a. Ne znam sta treba da obidjem u Madridu, ali ako neko zna neka mi slobodno kaze.
Po podne sam se cuo sa Zdravkom Popovicem. On je probao da mi uplati 10 evra na voipstunt (program za zvanje fixnih brojeva u celom svetu), ali bez uspeha. Izgubili smo sat vremena pokushavajuci da uplatimo, ali uzalud. Izgleda da cu morati sachekati mesec dana da dobijem kreditnu karticu iz banke.
Posle faxa sam otishao da kupim fotoaparat. Kupio sam Canon IXUS 50, memorijsku karticu od 512MiB i Li-Ion baretiju. Sve sam platio 279 evra. Sutra planiram da postujem neke fotke. Jos mi samo fali novi mobilni pa da budem totalno savremen. :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home