SS

Monday, June 05, 2006

Odlazak iz Beograda i prvi utisci u Barceloni

Juce sam imao ispracaj na aerodromu Beograd. Doslo je dosta ljudi da me isprati. Tamo je bio moj cale, keva, stric, brat od tetke, neki drugovi (Kostres, Marija, Lovric, Milenkovic), moja devojka Dragana i njeni roditelji.
Na aerodromu su se prvi put sreli moji roditelji sa Draganinim roditeljima. Ja sam mislio da ce prvi susret nasih roditelja biti veoma formalan (svi se prave fini i hvale svoju decu). Dragana i ja smo pretpostavljali da ce moj cale pred svima reci da smo se Dragana i ja trebali veriti. Takodje smo pretpostavljali da ce Draganin cale ispricati pricu kako je on Dragani i meni napravio stan i da sam ja odbio ponudu da zivim tamo. Tako se i dogodilo.
Moj cale je pred svima rekao kako smo se Dragana i trebali veriti i rekao je da mu nije jasno zasto nismo. U tom trenutku, Dragana je zaplakala. :( Kako sam se osecao bespomocno (nisam mogao da zaustavim Draganino plakanje), poceo sam da placem i ja. :( Plakali smo jos malo, pa smo stali da placemo. :) Onda je Draganin cale ispricao pricu za stan. Sve u svemu, sve se desavalo kako smo predvideli.
Svi su nekako bili tuzni sto odlazim. To se moglo osetiti. Izgledalo je da se njihova tuga sakupila u meni. Zbog toga sam se opet rasplakao na granicnom prelazu. Posle mi je bilo bolje (nisam vise plakao).
Let do Beca je bio dobar i kratak. Trajao je oko sat vremena. UNa aerodromu u Becu sam se smorio. Cekao sam 3 sata let za Barcelonu. Pre nego sto sam se ukrcao u avio za Barcu, video sam jednu devojku sa cerkicio. Devojka je pricala svojoj cerkici na srpskom. Zbog toga sam im prisao. Ispostavilo se da su iz Crne Gore. Devojka je isla da se vidi sa muzem Crnogorcem koji je trenutno radi u Barceloni. Malo smo prcali ali nista specijalno. Uspeo sam da ubijem vreme pre poletanja.
Let do Barce me je smorio. Trajao je oko 3 sata. Pre sletanja na pistu, imali smo pogled na Barcelonu nocu. Barcelona izgleda lep iz aviona. Kad je avion totakao pistu, vozili smo se jos 5 minuta u avionu na pisti (pista je ogronma). Posle su nas autobusom odbacili do aerodroma (aerodrom je jako velik, pa moraju autobusima da prebacuju ljude od aviona do zgrade). Uzeo sam kofer i pozdravio sam se sa crnogorkom.
Pre nego sto sam izasao sa aerodroma, pitao sam jednog lika gde se nalazi studentska rezidencija. Rekao je da zna otprilike i da mogu da idem jedan deo puta s njim. Usli smo u autobus. U autobus se ulazi na prednja vrata i karta se placa na licu mesta. Karta kosta 3.75 evra. Pricao sam sa tim likom. Pitao me je odakle sam i gde sam naucio spanski. Odgovorio sam mu, pa sam ga ja pitao isto. On je rekao da je iz Albanije!?!?!?!?!?! Ispalo je da su se Srbi i Albanci nasli na pogresnom mestu. :) Elem, kako ja nisam Srbin i ni on nije Albanac sa Kosova, sve je bilo OK. Uzeo sam njegov broj telefona i planiram da mu se javim. Lik se zove Edi. Izasli zmo zajedno u centru grada i rekao mi je da uzmem taxi za ostatak puta. Edi mi je rekao a taxi treba da kosta oko 4-5 evra.
Pre nego sto sam uzeo taxi, pitao sam neke ljude da li znaju gde treba da idem. Naravno niko nije znao. Uzeo sam taxi, ali ni taxi nije znao gde treba da idem. Likovi sa faxa su mi dali ime rezidencije ali ne i adresu. Posto sam imao adrezu neke druge rezidencije, rekao sam taxisti da me odvede od te druge (Lesseps ili tako nesto). Otisli smo do Lesseps-a. Tamo smo pitali nekog studenta gde je prva rezidencija. On nam je objasnio da je na drugom delu grada. Na kraju sam ipak stigao na pravo mesto samo sto me je taxi kostao 6 evra do Lessepsa + 8 evra od prave rezidencije. Cini mi se da taxi nije skup u poredjenju sa autobusom.
Trenutno sam u Torre Girona rezidenciji (to je ta prva rezidencija). Vishe lici na hotel. Sve je super uredjemo. Ja sam dobio jednokrevetnu sobu. Tu cu biti 2 dana i posle idem u Lessepes na 6 dana. Za to vreme moram da nadjem neki stan gde cu da zivim naredne 2 godine.
Bio sam na dorucku. Svedski sto. Jeo sam hleb + kackavalj + shunka + salama sa maslinama. Pio sam mleko. Posle sam mleka sam popio neki jogurt. Jogurt je ove sa secerom!!!! Posle sam popio neki gusti sok i pojeo jednu krusku. Fin dorucak. Za vreme dorucka upoznao sam jednu zenu iz Venecuele koja je ovde u poseti sinu koji studira. Malo smo pricali, ali nista specijalno.
Zaboravih da kazem da kada sam se probudio da sam video jednu crkvicu koja mi je delovala poznato. Posle sam se setio odakle mi je poznata.
http://www.bsc.es/
To je crkva gde je najveci superkompjuter u evropi. Nisam je odmah prepoznao jer sam je gledao sa strane.
Trenutno kucam blog :).
Kasnije cu do policije da pokupim licnu kartu koju su mi napravili spanci. Planiram da kupim mesecnu kartu za prevoz. Mozda kasnije odem na plazu. :)
Vreme je super. Trenutno sam u sandalama i shorcu. Planiram tako da se oblacim do kraja oktobra. :)

8 Comments:

At 10:05 AM, Anonymous Anonymous said...

Pre svega, da ti kazem da umrem od smeha svaki put kada procitam neki tvoj mejl/blog. O cemu god da pises, o najbanalnijim ili najkomplikovanijim stvarima, recenice su ti proste, novinarske i bez emocija. Kratko i jasno :-)

Na prvi deo bloga je suvisno bilo sta dodati :( Za ostatak, sve najbolje. I jos jednom, nema potrebe da se frkises za vojsku; cim se budes isprijavljivao svuda (fax, policija) i uselio negde, pozovi ambasadu.

Pozdrav i uzivaj!

 
At 10:19 AM, Anonymous Anonymous said...

Zao nam je sto nismo imali priliku da te ispratimo :( Verujemo da ces se super snaci. Drzimo ti pesnice i ne brini pazicemo ti Draganu ... i Marjanu ... :)

POZDRAV

Milos i Jelena

 
At 1:40 PM, Anonymous Anonymous said...

To Stipeeeeeeeeeeee

Nadji bre prvo stan... pa onda idi na plazu :)

A za ono plakanje.... no comment :)

 
At 1:44 PM, Anonymous Anonymous said...

Stipke KRALJU!!!!

Pozz KOSTREŠ

 
At 1:58 PM, Blogger Unknown said...

Stipe zmaje, izdrzi! Znam da ti nije lako, Barsa je lep grad, devojke su dobre, plaza je dobra, hotel je dobar, ali snaci ces se ti vec. :)

I vidimo se za koji mesec!

 
At 7:04 PM, Anonymous Anonymous said...

Nisam znao da si tako emotivan.Zao mi je sto te nisam i ja ispratio,da ti vidim koju suzu u ocima.Bilo bi cudo da su se nasli srbin i siptar,ali ovako sve je logicno.

 
At 7:08 PM, Anonymous Anonymous said...

Nisam znao da si tako emotivan.Zao mi je sto te nisam i ja ispratio,da ti vidim koju suzu u ocima.Bilo bi cudo da su se nasli srbin i siptar,ali ovako sve je logicno.cno.

 
At 9:20 PM, Anonymous Anonymous said...

Sale... kazes devojke su dobre?
Ima bre Dragana u top da te strpa...

 

Post a Comment

<< Home