SS

Sunday, July 23, 2006

Hipi

Prethodnih dana nisam ništa postovao na blog jer mi ne ništa nije dešavalo.
Juče (subota) je došao Dejan, sa svojim bratom Nikolom, u Barcelonu. Dejana sam upoznao kad sam bio u Madridu. On je tamo na PhD-u. Nikola studira vetrinu u Novom Sadu i došao je kod brata na letovanje.
U subotu ujutro sam se našao s njima na Plaza de Espanya oko 09:00. Ostavili su stvari kod mene i uputili su se u razagledanje grada. Ja samo ostao u stanu. Ići cu u obilazak grada kad dođe Brakus.
Popodne sam otišao na plažu s Rodrigom. On je bio na plaži samo sat vremena i morao je da se vrati da bi se spremio za posao. Na plaži sam sreo Naomi iz Irske. Pričala mi je kako je upoznala nekog lika s kojim je spavala. Taj lik je neki hipi. Ispričala mi je da je hipi muvao neke ribe pred njom. Nije znala sta da radi u tom trenutku. Dok mi je to pričala delovala je tužno. Tražila mi je da joj objasnim zašto se hipi ponašao tako. Nisamo ništa mogao da joj kažem jer ne poznajem hipija. Ona se očigledno zaljubila u njega, ali ne za kako da se postavi prema njemu. Oboje smo konstatovali da što se muškarci gore odnose prema devojkama, devojke ih više cene.
Posle su na plažu došli Dejan i Nikola. Nikola je prespavao sve vreme na plaži. Dejan i ja smo konstatovali da je najbolji deo Barcelone plaža. :)
Kasnije je došla Naomi koja je iz Španije sa još jendom sestrom i drugaricom. Njena sestra i durgarica liče na male sportske tenkove. Niske su i izrazito debele. Bile bi OK ribe samo da smršaju po 20 kila svaka. :)
Naomi iz Irske nas je sve zvala da odemo do nje da napravimo nešto za večeru. Zahvalio sam se na pozivu, ali nismo otišli jer su Dejan i Nikola hteli da razgledaju grad. Dogovorio sam se s Naomi da u sredu uveče odem do nje da pravimo nešto za jelo.
Dejan, NIkola i ja smo došli kući, istuširali se i otišli smo do grada. Prvo smo otišli do fontane Montjuic. Posle spektakla smo šetali gradom. Otišli smo do
Plaza de Catalunya. Nikola je bio gladan pa smo svratili u McDonald's. Samo je one jeo. Pojeo je 4 hambugrega. Kostalo ga je oko 5 evra sve ukupno.
Posle, smo krenuli da se spuštamo Ramblom (nešto kao Knez Mihajlova). Uzeli smo pivo od Pakistanaca. Jedan me je pitao da li hoću hašiš ili koku. Nisam hteo ništa, ali sam ga pitao koliko košta kokain. Rekao je da je 50 evra. Pitao sam:
- Da li je kokain iz Kolumbije?
- Naravno.
- Da li je čist?
- Da.
Ne verujem da je to čist kokain. Deluje mi veoma jeftino. :) (samo da napomenem da ne konzumiram ništa od gore navedenog)
D, N i ja smo prošli celu Ramblu. Otišli smo do Barrio Gotico. To je stari deo Barcelone gde su ulice jako uske. Oko 01:00 smo krenuli kući.
Jutros su D i N ustali oko 10:00 i otišli su u novo razgledanje grada.

1 Comments:

At 5:19 PM, Anonymous Anonymous said...

Занимљиво да Паки тако отворено нуди робу.
То ти је као код нас са кромпиром, сваки је из Ивањице и најбољи је, или са купусом из Футога :)

Паметно што то не користиш, и ја бих се радије држао Иркиња ;)

Није теби уопште лоше тамо :)

 

Post a Comment

<< Home