SS

Monday, July 10, 2006

Slushalice

Jutros samo doshao na fax oko 10 sati. Promenio sam prostoriju u kojoj sam sedeo za jednu topliju?!?!?!?!? Deluje chudno ali, prostorija u kojoj sam sedeo je previshe hladna. Uvek kad sam u kancelariji moram da obuchem dux. U drugoj kancelariji je podnoshljivije. :)
Pricao sam sa Sashom Tomic (cimer koji treba da dodje ovde). Dobogorio sam se da odem do Sandre (skeretarice koja je trebala poslati pozvno pismo Sashi). Pre nego sto sam otishao do Sandre pojeo sam jednu pomorandzu.
Sandra je bila u svojoj kancelariji. Poceo sam da pricam s njom i slucajno sam podrignuo. Nije obratila paznju. Ili sam ja indiskretno podrignuo ili ona nije htela da pravi scenu tamo. Ispostavilo se da je Sandra poslala Sashi sve sto treba, ali da druga sekretarica nije obavila svoj posao kako treba. Druga sekretarica se zove Trini. Trini nije poslala josh jedno pismo koje treba Saletu u ambasadi. Ljudi u ambasadi su debili jer traze redundantna pisma. O tome drugi put.
Po podne sam bio na Yale-ovom chasu. Imali smo jednu pauzu i na nisam otishao do WC-a. Pred kraj predavanja mislio sam da ce mi explodirati beshika.
Posle faxa sam otishao da kupim slushalice sa mikrofonom. Trenutno isprobavam kako rade. Problem je u tome sto slushalice ne idu preko glare nego iza glave (ko je razumeo shvatice). Savet: nemojte nikada da kupite slicne slushalice jer stalno spadaju.
Da bih reshio problem spadanja slushalica, uzeo sam kanap i vezao za levu i desnu slushalicu. Kanap sam prebacio preko glave. :) Napravio sam da kanap bude podeshljiv. Ala sam pametan.
Danas sam se razvalio na rucku. Josh uvek nisam gladan. Ne znam da li cu da veceram.

3 Comments:

At 10:49 PM, Anonymous Anonymous said...

Nije tacno da lako spadaju, imam bas takve. Fora je da deo nosaca koji ide iza glave pravi poluprsten oko usiju, pa zaista tesko spadaju. Mozda imas malu glavu ;-)

 
At 11:08 PM, Blogger Srdjan said...

Slushalice su sranje. To mi je potvrdio i Srdjan Kostic. Kad zakacim slushalice za ushi, zvucnik od slushalica su ispod slushnog kanala. Sa kanapom je sve super.

 
At 12:22 AM, Blogger Jox said...

pomocu stapa i kanapa.... uz podrigivanje... diskretno naravno!

 

Post a Comment

<< Home