SS

Wednesday, July 19, 2006

Raiffeisen bank sucks

Danas me je zvao ćale da mi kaže da je RFB (Raiffeisen Bank) počla da naplaćuje svaki mesec 150 din. održavanje računa. Odlučio sam da ugasim račun u RFB. Zvao sam ih u Beograd da se raspitam kako je to moguće.
U RFB-u mi se javio jedan maldić. Bio je totalno OK. Predstavio sam mu se i pitao ga:
- Zašto me RFB nije obavestila unapred o tome da će mi skidati 150 din sa računa.
- Pa mi smo poslali svim korisnicima obaveštenje o tome.
- Ja ga nisam dobio.
- Verovatno imamo pogrešno zabeleženu vašu adresu.
- Imate korektnu adresu, jer sam dobio obaveštenje da sam u minusu.
Šta je RFB uradio. Prvo je svima skinuo pare pa je tek onda obavestio svoje klijente (pede%i)
Pitao sam kako mogu ugasiti račun. Rekli su da moram to da uradim lično. Na kraju sam ga ubedio da to neko uradi mesto mene. Moraću da pošaljem punomoć preko faxa RFBu, gde ću ovlastiti nekoga da mi ugasi račun. Da bih ugasio račum, moram da vratim sve kartice koje su kod mene. Mislim da je jedna RFB kartica sa mnom u Barceloni. Ako se to ispostavi kao tačno sačekaću da odem lično u Srbiju da ugasim račun jer

par meseci x 150 din < slanje kartice DHL-om

Moja cimerka je kupila veš mašinu. :) Sad se lakše živi.
Pričao sam s ljudima iz UK ambasade. Rekli su mi da opet treba da konkurišem za vizu, ali ovaj put za business vizu (prošli put sam konkurisao za studentsku vizu). Rekli su da neću morati opet da platim vizu (nadam se da je tako). Ovaj put ću papire slati poštom.

4 Comments:

At 6:51 PM, Anonymous Anonymous said...

Every bank sucks!

 
At 4:17 PM, Anonymous Anonymous said...

Pozdrav za Stipica. Sinoc sam se video sa Kalauzom, pa mi je on rekao za ovaj blog. Nisam stigao da procitam sve postove (jbg, mora da se radi), ali se nadam da ti je super u Barseloni. A banke... Sta reci...

 
At 12:23 PM, Anonymous Anonymous said...

Ако си добио извод од банке поштом, на њему у дну ситним словима пише да су почели ту, као и још неке невероватне услуге, да наплаћују по 150 динара месечно.

Личи ми да дотична банка није баш толико успешна колико то покушава да представи, па је почела да посеже свакојаким начинима да намузе што је могуће више од свог стада.

Тако да ових 150 динара сврставам у ту врсту генијалних пословних потеза руководства српсте Рајфајзен Банке.

Иначе блог ти је занимљив, па га повремено пратим.

Поздрав!

 
At 2:39 PM, Blogger Srdjan said...

Milane, hvala na pozdravima.

 

Post a Comment

<< Home