SS

Thursday, July 13, 2006

Shampanjac

Danashnji dan je pakleno vruc. U stanu je neizdrzljivo.
Po podne nas je posletio Mateo Valero licno. Zvao nas ne da popijemo kafu s njim. Nas par iz kancelarije je otishlo do obliznjeg kafica. Popili smo kafu i shampanjac. Samo da napomenem da Mateo voli da pije kvalitetna vina.
Zdravko Popovic mi je pozajmio voipstunt nalog. Zvao sam neke ljude u Subotici, ali ih nisam uspeo dobiti. Cuo sam se samo sa svojima.
Malopre sam spakovao stvari koje cu da nosim u Madrid. Nadam se da nisam nista zaboravio.
Autobus mi krece u minut do ponoci. Nadam se da cu moci da spavam u njemu.

2 Comments:

At 8:30 PM, Anonymous Anonymous said...

Huh, pa ta vrelina se i na blogu oseca posto si dva ista posta objavio....dobro, nisu bas porpuno ista, vreme objavljivanja se za minut razlikuje ;)
.... sad mi je jasno koliko je neizdrzljivo :)
Pozdrav i lep provod u Madridu!

 
At 8:36 PM, Blogger Srdjan said...

Ispravljeno. :)

 

Post a Comment

<< Home