SS

Tuesday, July 04, 2006

Carlos i T60

Juce uvece, cimerka je kupila WiFi ruter. Pokushala je da ga instalira ali bez uspeha. Posle sam ja preuzeo stvar u svoje ruke i podesio sam sve da radi tip-top.
Jutros sam otishao u 'ministarstvo inostranih poslova' da izvadim 'permiso de retorno'. Kancelarija radi od 9 do 15. Otishao sam tamo u 9 sati. Do 15 chasova nisam stiaga na red. Ispred mene je bilo oko 500 ljudi koji su chekali. Kad je bilo malo pre 15, ispred mene je bilo 120 ljudi. :( Idem sutra ujutro oko 5 sati da cekam red. :( Ovaj dokument mi je potreban da bih mogao izvaditi britansku vizu.
Oko 15:30 sam stigao na fax. Na faxu sam trazio Carlosa. On je administrator racunara na faxu. Lovio sam ga dva sata. Imao sam utisak da lovim Carlosa Shakala. Niko nije znao gde je bio i niko ga nije video ceo dan. Na kraju sam ga ulovio.
Dobio sam Lenvoo ThinkPad T60. Komp je odlican. :)
Kod kuce sam pricao preko skype-a sa nekim ljudima. Odlicno se cuje. :) Toliko za sada.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home