SS

Monday, July 17, 2006

Srbija rulez



Nedelja.
Nedelja je bila mnogo bolja nego petak. Tj, nedelja je bila najbolja.
Maja, Vule i ja smo isli na bazen. Bazen je u okviru zgrade gde zive 3 studenta ETF-a koji su na PhD-u u Madridu. Bazen je fenomenalno chist.
Kad smo dolazili na bazen, sreli smo jednog srbina koji zivi u Parizu, a trenutno radi u Barceloni (poslednje dve godine). On nam je rekao da je Spanija vishe balkanska zemlja nego evropska zemlja. Nekako mu verujem i pored toga sto ne poznajem ostale evropske zemlje.
Na bazenu smo bili oko 14:00. Upocetku je bilo 6 ljudi iz Srbije, posle je doshlo josh troje. Skoro svi etf-ovci iz Madrida su dosli na bazen.
Oko 17:00 poceli su da dolaze stanari zgrade. Bilo je par interesantnih devojaka, ali ni jedna nije bila u toplesu. :(
Napravio sam par fotki da stekenete utisak.
Krenuo sam u ponoc iz Madrida. U autobusu sam upoznao dvoje Slovenaca, tip i riba. Razmenili smo telefone i mailove. Tip zivi u Madridu, ali poslovno cesto svraca od Barce. Zove se Dejan Lukic. Roditelji su mu iz Krushevca. :) Ne znam kako se zove devojka.
Ponedeljak.
Danas sam zvao Nemanju. Nemanjin broj telefona sam dobio od etf-ovaca iz Madrida. Ispostavilo se da Nemanja studira na UPC-u, isto gde i ja. Kad smo se sreli, ispostavilo se da se znamo s etf-a. On je ovde vec godinu i po dana, ali na telekomunikacijama. Njegov jedini problem je sto nema stipendiju, nego sve sam placa. Rekao mi je da u Barci ima mnogo Srba mada se to na prvi pogled ne vidi.
Na jednoj slici smo Zarko i ja.
Na drugoj smo Vule, Maja i ja.

3 Comments:

At 2:44 AM, Anonymous Anonymous said...

ala je Srbija "velika" :)))


p.s. Ako je ovo sa tobom Zarko G. iz Kragujevca i ako je bio u J.Milovanovic, prenesi mu pozdrave od Mime Djordjevic iz Smederevske Palanke


HVALA I POZDRAV!!!

 
At 10:14 AM, Blogger Srdjan said...

Mislim da je Zarko iz KG. Kad ga budem video, prenecu mu pozdrave.

 
At 11:39 AM, Anonymous Anonymous said...

jeste to je zarko g. :)iz kg

 

Post a Comment

<< Home