SS

Monday, June 05, 2006

Drugi utisci u/o Barceloni

Jutros sam rano ustao da bih imao vremena da upoznam grad.
Na recepciji sam dobio kartu od jedne devojke koja tu radi. Zeleo sam da odem do stanice milicije da pokupim licnu kartu koju su mi trebali napraviti. Upozorili su me da je danas praznik i da policija najverovatnije ne radi.
Krenuo sam ka metrou. Nisam presao ni 100 metara i video sam jednu jako zanimljivu kapiju. Mnogo je podsecala na Barcelonu iz tv reportaza (Barcelona me je podsetila na Barcelonu, neverovatno). U pitanju je bila Zmajeva kapija od Gaudi-a. Morate priznati da fenomenalno izgleda.
Stigao sam u metro i hteo sam da kupim mesecnu kartu za metro. Nisam uspeo jer je potrebna licna karta za to. Kupio sam kartu koja traje 3 dana za sve prevoze. Cena je 13.20 evra (cena jedne voznje u metrou je 5 evra). U metrou sam pitao jednu devojku kako mogu da stignem do stanice policije. Ona mi je objasnila sta treba da radim. Ispostavilo se da je devojka iz Nemacke. Iznenadila se mojim dobrim spanskim. :) Ona je ovde dosla da studira spanski. Tu je samo 1 mesec, ali je malo ucila spanski pre nego sto je dosla. U tom trenutku je pored nas bila jedna riba koja je cula razgovor i rekla mi je da policija danas sigurno ne radi jer je praznik. Ispostavilo se da je riba iz Republike Dominikane. Ona mi je objasnila gde cu trebati da idem da podignem licnu kartu (id karta se podize u zgradi uprave blizu plaze). Usput sam saznao kao mogu da stignem do plaze, nemica mi je dala internet adresu za neke apartmane gde zive neki Nemci i trazio sam njenu email adresu za svaki slucaj.
Stigao sam do stanice milicije i pored toga sto sam znao da ne radi. Pricao sam s portirom i on mi je rekao da mogu da dodjem sutra u bilo koje vreme. Bilo je oko 11:30. Posto nisam imao sta da radim odlucio sam da odem do plaze (koji 'bedak' :) ).
Izashao sam iz metro i uputio se ka moru, tj. pratio sam ljude. Posle sam poceo da idem po nekim ulicama da bih video arhitekturu zgrada. Sve je delovalo cool. Stigao sam do plaze i pitao ljude gde mogu da kupim 'broj za mobilni telefon' i gde se nalazi 'zgrada uprave'. Broj nisam kupio jer se ne preodaje na kioscima. To cu uraditi sutra. Usput sam kupio 'halo karticu' (kosta 6 evra, ne znam koliko to traje u minutima razgovora :( ). Hteo sam da zovem Davora (njegovu kevu sam upoznao u spanskoj ambasadi u beogradu, coveka inace ne znam). Niko se nije javljao na telefon :(.
Dok sam ishao do 'zgrade uprave', primetio sam da svi zivi voze bicikle. Pala mi je odlicna ideja na pamet, da kupim bicikl. Pitao sam ljude gde moze da se kupi. Napomenuo sam ljudima da zelim da kupim najruzniji bicikl da se ne bih plasio da mi ga ukradu. Jedan lik mi je rekao da u blizini ima radionica/prodavnica polovnih bicikala.
Stigao sam do upravne zgrade. Nije radila zbog praznika. Otishao sam do radionice bicikala. Lik koji radi tamo mi je rekao da je prestao da prodaje polovne bicikle. Bedak. Ostatak dana sam morao da peshacim. Isti lik mi je predlozio da kupim nov bicikl i da ga unakazim sprejom. Svidela mi se ideja, ali otom potom.
Otishao sam do plaze. Usput sam video da ovde ima ljudi sa svih strana sveta. Ja sam cak delovao domace (evropski). Plaze su im odlicne i super sredjene. Primetio sam da je vishe od pola riba u toplesu. Tokom trazenja mesta na plazi, proshao sam pored nudistickog dela. Napomena: nudisticki deo nije odvojen od ostatka plaze, tj. neki ljudi su bili goli, neki ne. Tj. to nije prava nudisticka plaze, nego su ljudi opusteni. Na kraju sam se smestio na neko mesto gde i nije bilo puno ljudi. Nisam hteo da brinem za stvari (u rancu sam imao pasosh i oko 120 evra).
Sunce na plazi je bilo odlicno. Voda me je mamila da se okupam. :)
Imao sam mali tehnicki problem koji i nije problem. Na sebi sam imao shorc ipod kojeg sam imao gace. Morao sam da skinem gace. Shvatio sam da nema smisla da se skrivam od ljudi kojima je golotinja ko' dobar dan. Skinuo sam se go i obukao shorc. Niko me nije ni primetio.
Zaleteo sam se u vodu i... Voda je bila LEDENA. Otplivao dam 50 m i odmah sam se vratio na obalu. Ne znam koliko stepeni je imala voda, ali ko zagrnurish glavu, glava te boli od hladnoce. Sa obale sam obratio paznju da se jako malo ljudi kupa/zadrzava duze u vodi. Ako su u vodi, trude se da drze glavu izvan nje.
Bucnuo sam se jos par puta na 10-ak sekundi. Krenuo sam u setnju pored plaza. Na nudistickom delu sam video kako jedan go matorac maze nekog mladjeg meleza. Verovatno su zajedno :). U shetni sam potrosio bar 2 sata. Kad mi je dosadila shetnja izvadio sam mapu i pogledao sta ima zanimljivo da se vidi. Obishao sam park Parque de la Ciudadela. Posle sam otishao do Trijumfalne kapije.
Bio sam jako umoran pa sam seo da se odmorim.
Posle kratke pauze sam odlucio da vidim najpoznatiju crkvu na svetu, Sagrada Família. Crkva je fenomenalna. Kad se covek zagleda u detalje na crvki, prosto se najezi. Gaudi mora da je bio na nekim drogama. Crkva deluje kao da nije sa planete zemlje.
Posle sam otishao do rezidencije da updateujem blog.

3 Comments:

At 9:44 PM, Anonymous Anonymous said...

pa Stipe... pretpostavljam da ti nije lose uopste.
ali da od svih ljudi sa plaze pises o njima.... trt mrt... ne prolazi!

 
At 10:55 PM, Anonymous Anonymous said...

Manje gledaj zene i nemoj da se skidas GO !!! :)
Nisi normalan! :)
To sto pises citaju i tvoji roditelji.

Javi mi se hitno!!!

Voli te Dragana (i ja sam u toplesu)

 
At 12:22 PM, Anonymous Anonymous said...

Dajte bre ljudi, sta vam je? Covek pise upravo ono sto bi vecina vas i primetila. Jel treba da pise samo o kulturnim i istorijskim vrednostima Barselone? Sunce, leto, Spanija ... ostavite coveka na miru :-)

Srle, uzivaj ;-)

 

Post a Comment

<< Home