SS

Tuesday, June 06, 2006

Mateo Valero & Co.

Danas sam upoznao profesora Mateo Valero-a.
Nizak je i neupadljiv, ali svi mi kazu da je on ovde 'super zvezda'. Ima dobre kontakte. Pre dva meseca je bio na sastanku sa Bilom Gates-om licno.
Upoznao sam i Osmana. On ce biti moj mentor (bar ja tako mislim, jer je Mateo uvek zauzet). Osmanova baba je iz Makedonije. :)
Upoznao sam i Frana. On ce biti Vladicin mentor ako sam u pravu.
Pokazali su mi gde su restorani/menze. Rucak kosta oko 5-6 evra sto je jeftino za ovde. Ne znam koliko kosta redovan rucak u nekim pravim restoranima. Mateo je takva faca da ima svoj sto u najboljem restoranu na fakultetu i uvek ga ceka boca vina samo za njega. :)
Kasnije cu da izvadim licnu kartu koja vazi kao pasosh u zemljama shengena. Za ostale zamlje EU moram da trazim vizu. :(
Da ne zaboravim. Juce uvece sam bio crven ko rak. Izgoreo sam od sunca. Dobio sam zuljeve na donjoj stran palca od shetanja (presao sam vishe od 20 km, tj. shetao vishe od 5 sati u toku jucerasnjeg dana).

3 Comments:

At 12:29 PM, Anonymous Anonymous said...

Neki bi rekli da ti je to kazna zbog jucerasnjih komentara ;-)

Servisne informacije: Nazalost, pasos ces MORATI da nosis sa sobom ako putujes gde avionom. A sto se tice viza, pored sengenskih zemalja, ne trebaju ti ni za Svajcarsku, Madjarsku, Sloveniju, Cesku i Maltu :-)

Btw, koliko se katalonski razlikuje od spanskog, u govoru i u pisanju? Pretpostavljam da se Spanci medjusobno odlicno razumeju ...

Pozdrav!

 
At 2:58 PM, Blogger Srdjan said...

Spanski se ne razlikuje od katalonskog mnogo, ali ko ne zna spanski ne moze znati na kom jeziku je nesto napisano. Meni nije problem da citam katalonski i skoro sve razumem. Cuo sam neke ljude da pricaju katalonski i dosta stvari se moze razumeti. Mislim da je razlika kao izmedju srpskog i makedonskog.

 
At 6:19 PM, Anonymous Anonymous said...

za georges-a
jesi siguran da ne treba viza za cesku i da li to vazi samo sa spanskom lk?

za srdjana
cim uzmes licnu kartu pozvan si u posetu :)

 

Post a Comment

<< Home