SS

Thursday, June 29, 2006

6 crnaca

Juce mi je William (privremeni cimer) rekao da nesto nije uredu sa vesh mashinom. Proverio sam sta je u pitanju. Kaish koji spaja bubanj i morot je opet spao. Kad sam hteo da ga vratim primetio sam da se bubanj jedva okrece. Ispostavilo se da je bubanj bio sve vreme pokvaren (samo u manjoj meri) i da je on uticao na to da kaish spada. Dok se ne kupi nova vesh mashina, moracu da perem stvari rucno. :( Ne verujem da ce Ivonne kupiti mashinu dok sam ja tamo. Ona ima dovoljno stvari da 2 meseca ne mora nista ne pere.
Jutros sam otishao da prijavim boravak. Boravak nisam mogao prijaviti jer nemam potpisan ugovor sa vlasnikom stana. Ugovor o iznajmljivanju stana ne glasi na Ivonne-ino ime, nego na ime supruga njene tetke (bar je tako rekla, ne znam da li da joj verujem). U zgradi gde se prijavljuje boravak su me poslali u neku zgradu gde se prijavljuju ljudi bez mesta boravka. Tamo sam video 6-oro crnaca crnih ko mrak. Hteli su da se prijave da nemaju boravak. Niko od njih ne zna spanski. Znaju malo francuski, tj. ne moze se reci ni da znaju francuski. Pokushali su da pricaju s ljudima na shalteru. Nisu imali pasoshe, samo neke papire. Izmedju sebe su pricali nekim cudnim jezikom. Ucinilo mi se da je meshavina francuskog i nekog africkog jezika (nije delovalo evropski). Najstariji od njih je pokazao papire. Svi su nepismeni ili se prave nepismeni. Najstariji nije znao da se potpishe. Pitali su ga koliko ima godina. Posle 15 minuta su konstatovali da je hteo reci da ima 18 godina. Po mojoj proceni, kao i po proceni ljudi sa shaltera, imao je barem 35 godina. Ja sam svoje vec obavio i otishao. Ja sam rekao svoj problem. Dali su mi neki papir s kojim sam otishao do zgrade za vadjenje prebivalista.
Izvadio sam papir da sam u spaniji bez prebivalista. S tim papirom sam otishao u policiju da izvadim licnu kartu. Nisam mogao izvaditi licnu katru jer nemam adresu. Covek iz policije me je poslao do neke druge zgrade gde se prijavljue prebivaliste. Otishao sam tamo i rekli su mi da ne mogu da me prijave bez potpisanog ugovora sa vlasnikom stana da zivim tamo. Opet sam bio na pocetku.
Sutra cu ici do Sandre (jedna od sekretarica) da joj objasnim problem, pa cu videti sta ce se desiti.
Ja znam reshenje problema i veoma je jednostavno. Treba da potpishem ugovor o tome da cu stanovati na nekom mestu 6 meseci. Taj ugovor me obavezuje da svaki mesec placam kiriju. Mozda neki neznaju. Fax ce me slati na 3 meseca u Kembridz, Engleska. Tamo cu biti u Avgustu, Septembru i Oktobru. Zbog toga je debilno da potpisujem ugovor i da placam za 3 meseca kad necu biti tu. Ne zelim da potpisujem ugovo sa vlasnikom stana gde sad zivim jer ne zelim da zivim u istom stanu s Ivonne kad se vratim. Videcemo sta ce se desiti.
Upoznao sam jednog lika koji se juce preselio u moju kancelariju. Bili smo zajedno na rucku. Malo sam ga smarao sa mojim problemima. Lik inace voli da skija. Verovatno cu na zimu ici s njim na skijanje. Ski staza je udaljena od Barcelone 3 sata kolima. Obicno se ide na jedan dan za vikend. Lik mi je rekao da je jeftinije i bolje otici jedan dan na skijanje nego izaci u grad. Cekam zimu da pocne (prvo da iskoristim leto). :)
Bio sam ponovo na predavanju kod Yale Patta. Bilo je dobro. Pricao je mnoge zanimljive stvari o Branch Predictor-ima. Imao je male digresije. Dao nam je savet za dug zivot:
1. Shetnja
2. Mnogo vode
3. Beli luk
4. Zene
Jedini je problem sto 3 i 4 ne idu zajedno. Ali...
Komp josh uvek nisam dobio.

3 Comments:

At 3:32 PM, Anonymous Anonymous said...

Nije losa kombinacija 2+4 (bez perverznih misli tipa - punjenje zena vodom i sl.). Ne znam kako radi 2+3. Ali, ako se savet odnosi i na zene, onda... br.4 deluje osvezavajuce.

 
At 12:14 AM, Anonymous Anonymous said...

Ma kakvi bre crnci? Zinedine Zidane rulz!

 
At 6:52 PM, Blogger Srdjan said...

Koristim telefon, primam pozive i poruke. Nemam kredit. :(
Miroslave, primio sam sve tvoje poruke. :)
Mail uvek citam. :)

 

Post a Comment

<< Home