SS

Monday, June 26, 2006

Vikend

U petak je bila velika festa u Barceloni. Ovde se dolazak leta (najduzi dan u godini) proslavlja uz petarde i vatromet. Ovaj dan je najbitniji dan u toku godine u Barceloni. Izashao sam u grad sa Rodrigom, njegovim drugom i jednom devojkom. Svo troje su iz Brazila. Otishli smo u jednu diskoteku u blizini plaze. Rodrigo je bio na listi zvanica za tu dikoteku, tako da nismo platili ulaz (misim da je ulaz inace 15 evra). Tu smo bili oko sat i po vremena. Rodrigo je muvao neke ribe (on misli samo o ribama). U diskoteci je bilo odlicno. Jedini problem je sto je pice 8 evra. Posle smo isli do plaze. Tu je bilo puno sveta. Skoro svi su bili stranci i skoro svi su dosli na letovanje. Krenuli smo kuci. Legao sam oko 4 sata izjutra.
U subotu sam otishao na plazu sa Rodrigom. Otisli smo na plazu Bogatel. Tu sam bio prvi put i odmah mi se svidelo. Na samoj plazi ima bar koji pusta muziku u fazonu Cafe del Mar. Verujuem da je dozivljaj slican onom na Ibizi (na Ibizi je naravno bolje ali ti treba 100 puta vishe para). Na plazi sam upoznao jednog Fracuza, jednu Irkinju i jednu Spanjolku (Ugo, Naomi, Noemi respektivno). Ugo je ovde oko 3 nedelj i svaki dan je na plazi. Doshao je da se provodi. Bice tu josh par dana. Ja sam mislio da je mulat jer je bio skroz crn ali je imao evropsku facu. Posle se ispostavilo da je bio totalno beo ali je uspeo da pocrni veoma brzo. Naomi zivi ovde nekoliko meseci i radi kao frizer i pored koga radi u servisu za rezervisanje automobila. Ne zna bash dobro spanski pa sam joj ja objasnjavao neke fore. :) Noemi je maserka ali radi na crno. Prima pomoc drzave plus sto zaradjuje sa strane jer ima svoje stalne klijente. Naomi i Noemi su inace sve vreme bile u toplesu sto mi nije ni najmanje smetalo. Jedina tuzna stvar je sto su obe prosecne. Na plazi je bilo mnogo, mnogo, mnogo dobrih devojaka. Skoro sve su bile u toplesu. Najvishe je bilo Brazilki. Brazilke se mogu prepoznati po dupetu. Imaju najbolje dupe na plazi. :) Rodrigo je otishao ranije kuci jer je radio. Ja sam ubrzo posle toga.
U nedelju sam opet bio na plazi sa istom ekipom. Rodrigo nije doshao jer je spremao neki ispit. Ovaj put je doshao Wiliam mesto Rodriga. Na plazi je bilo josh vishe dobrih devojaka. Wiliam i ja smo seli blizu 4 devojke od kojih su 3 bile u toplesu. Bilo mi je malo neprijatno jer sam nonstop buljio u njihove grudi, a bile su udaljene od nas samo pola metra. Jedna od njih je bila crnkinja. Verujem da bi se samokom dopala. :) Wiliam je otishao ranije kuci da bi gledao svetsko prvenstvo u fudbalu. Naomi je ponela neku knjigu za ucenje spanskog i ja sam obajsnjavao neke stvari iz gramatike. Ugo je nontop obilazio neke ribe. Oko 19:00 smo otishli do jednog bara gde su ljudi igrali sambu. Jedan brazilsli bend je svirao i par Brazilaca i Brazilkinja je igralo. Sve se zavrshilo oko 20:00. Vratili smo se na plazu. Tada me je zvao Brakus (kod njega su bili Sale i Dragana). Dogovorili smo se da se cujemo uvece. Naomi i Noemi suotishle kuci. Ugo me je castio pivom. Pivo je kostalo 2.20 po cashi. Ja sam platiodrugu turu. Mene je kostalo 3.50. Bilo mi je cudno, ali se ispostavilo da je jedna cena pre 21:00 a druga posle toga. Vratio sam se kuci oko 23:00. Tada sam pricao sa Brakusom, Saletom i Draganom.
Na plazi, vecina ljudi zna spanski, a dosta njih razume portugalski, francusli, italijanski, francuski i engleski. Naravno, vecina ljudi je iz neke zemlje gde se prica taj jezik, ali... Npr, Rodrigo prica portugalski, engleski, spanski i malo francuski. Ugo prica francuski, engleski i spanski. Izgleda da cu morati da se bacim na ucenje jezika. Mislim da bi portugalski bio najbolji za pocetak jer na plazi ima najvishe brazilaca.
Danas je ponedeljak i ne verujem da ce se bilo sta desiti. Od ponedeljka do petka, svaki dan mi je isti i nista se ne deshava. Cekam slececi vikend. :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home