SS

Friday, July 07, 2006

Striptiz

Ne, nisam se ja skidao.
Pre koji dan me je Xavi zvao da idemo na striptiz . Saglasio sam se snjim. Juce me je podsetio da je striptiz juce uvece. Napomonuo mi je da je srtiptiz u lezbejskom klubu. Ja sam rekao:
- U lezbejskom klubi ili u gey klubu.
- Pa ima i pedera.
Pomislio sam 'sranje, na koje mesto se ide. Rekao mi je da ce doci neki njegovi pajtosi.
Juce uvece sam otishao do tog kluba. Zove se Aire. Pre nego sto sam ushao, nisam znao sta da ocekujem. Bio sam tamo pola sata posle ponoci. Sreo sam Xavia unutra. Bio je sa svojim rodjakom. Klub je na svu srecu bio lezbejski. Bilo je jako malo pedera. Xavi me je upoznao sa nekim njegovim drugaricama. Naravno, drugarice su biel lezbejke. Xavi, rodjak i ja smo otishli do shanka. Xavi se pozdravio sa konobarom jer ga je znao od ranije. U Spaniji je obicaj da se muskarci i devojke ljube dva puta u obraz. Xavi je poljubio tog konobara dva puta?!?!?!? Konobar je, naravno, peder. Verovatno pederi smatraju da su devojke pa se zato ljube. BTW, Xavi je strejt. Ja sam narucio pivo. Xavi je pio votku sa nekim sokom, njegov rodjak je pio viski sa nekim sokom. Dobio sam Tugorg. Kostao je 3 evra. To nije skupo. Prosecna cena piva u Barceloni je 5 evra.
Klub je kao neka diskoteka. Ne lici uopste na striptiz klugove iz americkih filmova. Otisli smo do podijuma. Tj, u svim diskotekama ovde postoje samo shank i podijum. Stolovi uopste ne postoje.
U klubu je bilo mnogo riba (logicno). Bilo ih je raznih. Neke su odlicne neke su loshe. Pod loshim podrazumevam muskobanjaste. Dobra stvar je da se ribe ljube na svakom koraku. Naravno, bilo je i pedera koji se ljube, ali nisam obracao paznju na njih.
Klub ima neku malu binu na koju se moze popeti i igrati. Na bini je bilo dosta ljudi. Interesantan stvar je da su pederi vishe devojke, nego sto su devojke devojke. Sta pod tim podrazumevam. Perdei na bini su bolje igrani nego devojke. :)
Posle su dosli neki Xavijevi drugovi iz teretane. Svi su strejt. Upoznao sam jednog Xavijevog druga. Zove se David. David radi na BSC-u, ali ja sam ga prvi put video u klubu.
U klubu se moglo primetiti da ima dosta parova tipa: odgra riba i katastrofalna riba. Stvarno ne razumem lezbejke. Ako neka je neka riba lezbejka, logicno je da joj se svidjaju devojke. Zasto su lezbejke onda sa muskobanjastim devojkama koje ne lice na devojke. To sam ispricao Xavijevim drugarima. Xavijev rodjak mi je rekao da u takvim situacijama ima mesta i za muskarce. Mislio je nasebe. Jer, ako se dobroj lezbejki svidja muskobanjasta riba, treba da joj se svidjaju i muskarcki. Slozio sam se s njim. (Ako neka lezbejka cita ovaj blog, molim je da mi objasni sledece. Zasto lezbejke vole muskobanjaste devojke, a ne muskarce.)
Primetio sam de jedan lik gleda Xavija. Komentarisao ga je svojim lezbejskim drugaricama. (Xavi dobro izgleda i ide u teretanu). Lik me je pitao da li je Xavi gey. Rekao sam ne. Lik je prokomentarisao da Xavi uopste nije simpatichan, a u stvari mu je bilo krivo. Imam utisak da su pederi tolerantni. Ako im kazesh da je neko strejt, nece da ga smaraju.
Jednom prilikom, dok sam narucivao pivo, proshao je neki pijani lik. Priblizio mi se. hteo je da se muva sa mnom. Pitao sam ga:
- Sta hocesh.
- To zavisti od tebe sta hocesh
- Necu nista.
Samo sam se nasmejao i lik je otishao. Neverovatno iskustvo.
Dok smo bili na podijumu, svima nama je prisla neka dobra riba. Pocela je da igra. Kad ju je videla njena devojka, rekla joj je da se ne muva s tipovima. Imam utisak da lezbejke vole da zajebavaju tipove. Moram da priznam da im je dobra fora, pogotovu kad lezbejka dobro izgleda. Druga dobra stvar je sto se tip ne oseca ispaljen jer uvek moze da se opravda da je riba lezbejka.
Strptiz je poceo oko 2 i trajao je 10 min. Jedna doba striptizeta se skinula. Igrala je oko stolice na kojoj je sedela neka muskobanjasta riba. Bez veze. (da ne zaboravim, ulaz u klub se ne placa). Striptiz je licio sa striptize sa sajmova erotike (nadam se da znate na sta mislim)
Fajront je bio oko pola tri. U 2 i 20 u klubu su stishali muziku, i pojacali svetla. U 2 i 25 su ugasili muziku i ukljucili sva svetla. Neverovatno brz nacin da se napravi fajront.
Izasli smo napolje i pratili smo masu gde ide. Vecina ljudi je isla uneki drugi klub. I mi smo isli tamo. Kad sam ushao u drugi klub, ispostavilo se da je pederski?!?!?!?!?!? Bilo je pedera na sve strane. Otisli smo do shanka i narucili pivo. Pre nego sto smo stigli do shanka, proshli smo pored jednog dela diskoteke koji se zove 'lugar oscuro' (provalite sta znaci). To je neka prostojia koja nema svetla i rekli su mi da tamo ne ulazim. Pretpostanljam da tamo pederi prave orgije. Rekli su mi da ni slucajno ne ulazim tamo. Iznad vrata od 'lugar oscuro' je bio tv. Na tv-u su pustali gey filmove. Nismo obracali mnogo paznje na pedere jer je bilo dosta devojaka koje su dosle iz lezbejskog kluba. Niko od Xavijevih drugara nije nista uradio jer nisu pederi, a devojke su lezbejke. Sacekali smo fajront i ja sam stigao kuci oko 5 i 20. Kuci sam shvatio da mi svaki dan sve vishe i vishe nedostaje Dragana. Bedak.
U toku veceri sam popio oko 8 malih piva. Potroshi sam oko 30 evra na izlazak. Da li joj uvek mislite da sam stipsa?
Ustao sam u 11 i doshao na fax.

2 Comments:

At 3:59 PM, Blogger Jox said...

da Stipsiću...

nego... kakvo je to striptiz veče, kad isti traje samo 10min???

 
At 2:39 AM, Anonymous Anonymous said...

huh, ponekad se zapitam kuda vodi sve ovo i da li su se granice do te mere pomerile da je danas normalno ono sto je nekada bilo "bauk" a nenormalno biti "normalan"...... sve nas je manje, brinem se!
E moj Jovane, ti i dalje brines o striptizu?! c c c.......... :)
A sto se Dragane tice, ja glasam za to da ona sedne na prvi avion.... sta vi mislite? :)

 

Post a Comment

<< Home