SS

Tuesday, June 20, 2006

Izlazak u grad

Stigao sam do Maricine kuce. Sacekao sam da mi istampa dokumenta. U medjuvremenu sam se igrao s njenim kerom. Tada je doshao i Maricin muz. Video je da imam problem s biciklom. Pogledao je tocak. Na tocku nije bilo rupa od eksera ili necega slicno. Probali smo da naduvamo gumu. Kostatovali smo da je guma pukla sama od sebe, verovatno je bila losha i kada sam je kupio. Moracu da reklamiram bicikl. Planiram sutra to da uradim.
Stigao sam kuci oko 21:00. Napravio sam veceru.
Rodrigo je predlozio da odemo malo do grada. Izasli smo Rodrigo, Wiliam i ja. Bilo je 22:30. Otisli smo do 'Plaza de Catalunya'. To je pocetak ulice Rembla. U Rembli se nalaze svi barovi i tu ceo svet izlazi. Rodrigo je sreo neke Italijane koje je znao od ranije. Jedan od njih je slavio rodjendan. Vece smo proveli s njima. Bili smo u jednoj diskoteci koja se nalazi na 'Trgu Real' (ili tako nesto). Diskoteka me je podsetila na KST jer je bila mracna, puna dima i pustali su celo vece rok muziku. Ljudi u diskoteci su totalno normalni turisti. Ne znam koliko je kosta ulaz jer ga nismo platili. U diskoteku se moglo uci za dz ako nabavish flajer. Flajere su delili u po celom gradu pa su samo neupuceni placali ulaz. Cinilo mi se da je bilo puno neupucenih. :)
Stigli smo kuci oko 1.
Jutros sam ishao metroom do faxa. Josh uvek mi nisu dali komp. :(

0 Comments:

Post a Comment

<< Home