SS

Tuesday, June 06, 2006

Ljudi s kojima cu raditi i ostale stvari

Upoznao sam josh neke ljude kojima sam odmah zaboravio ime. :) Imao sam uvodni razgovor o tome sta cu raditi ovde. Radicu na projektu koji ce probati da implementira Software Transaction Memory. Cilj je da se iskoriste buduci procesori koji ce imati jako mnogo core-ova. Neki prvi naucni radovi na tu temu su napisali ljudi iz Cambrige-a. To su Tim Robins y Simon Peyton Jones. Prvi program koji u sebi ima implementiranu podrsku za STM je Haskel. Prvi radovi na temu STM pokazuju da je ta metodologija programiranja pogodna za multi-core procesore. Mozda cu i ja ici na Camrige. :)
Interesantan lik je Adrian iz Argentine koji je ovde 10 godina. On predaje nesto (ne znam sta) i sa njim cu raditi na projektu. Za sada smo na projektu Osman, Adrian i ja. Adrian mi je rekao da ce biti tesko naci sobu/stan. Problem je u tome sto je sve skupo, isti problem kao i u Beogradu. Adrian podseca gradjom na Andrica iz valjeva koji mi je bio kolega iz FNX-a. Deluje mi da ima smisla za shalu (imam isto misljenje o svim ljudima te gradje, josh cemo da vidimo da li je stvarno duhovit).
Na rucku sam bio sa Osmanom. Rucak je bio dobar. 4 jela na izboru. Uzeo sam nesto kao gulash. Imao sam tuna salatu s povrcem, hleb i pivo. Danas nije bila supa na meniju, ali sa saznao da ponekad ima i supe. Cena rucka je 6 evra (drzava dotira neki deo) sto bi trebalo da je pristupacno. Osman mi je rekao da je za vreme vladavine Franka donet zakon da restorani moraju da imaju jeftine meni ruckove za radnike. :) Cena ruckova u restoranima je oko 10 evra. Dobra stvar u menzama je sto ne traze legitimacije i radi tokom cele godine. Mislim, ali nisam siguran, da u menzama sluze samo ruckove. Znaci, svako ko dodje da me poseti jesce u super menzi. :)
Blog kucam odakle stignem. Trenutno sam u biblioteci.
Popodne treba da se preselim u drugu rezidenciju.
Raspitivao sam se kako je moguce dovesti suprugu/devojku ovde. Samo su mi potvrdili sto sam znao. Moze doci ali ne moze da radi. Moze na crno ali ako je/ga uhvate deportuju oboje kuci.
Mislim da sam promashio naslov za ovaj post. :)

4 Comments:

At 6:23 PM, Anonymous Anonymous said...

sto se tice posla za devojku
trebalo bi da moze da radi "part-time" posao
u svakom slucaju ona ako nadje posao tu, onda iz te firme mogu da joj srede papire - sto verovatno nije lako...

 
At 6:42 PM, Anonymous Anonymous said...

STM je bas zanimljivo podrucje. Sad sam trazio od cimera da mi da neke papire jer se on time bavi.

 
At 11:41 PM, Anonymous Anonymous said...

Trebao si poneti onu slaninu,bila je dobra,a ovako ce je Miljan baciti.Mogla ti je valjati.

 
At 9:42 AM, Blogger Srdjan said...

Napomena za ljude koji ne znaju. U frizideru sam imao slaninu koja se ubudjala. Bilo mi je zao da je bacim. Pojeo bih je da nisam putovao za Barcelonu. Ipak nisam hteo da rizikujem pre dolaska. :)

 

Post a Comment

<< Home