SS

Tuesday, June 06, 2006

60% devojke, 100% toples, 200% sise

Na plazi se mogu videti devojke (100%) od kojih je 60% u toplesu. Neke od njih imaju fenomenalne grudi (2 x 100% sisa = 2 sise = 200%). Devojaka ima raznih ali sam primetio jednu interesantnu stvar. Prosecne devojke bolje izgledaju u toplesu. Moguce da je zbog toga sto: ako ime je faca losha uvek mozesh da gledash u grudi.
Savetujem devojkama iz Srbije da budu na plazi u toplesu.
Uputstvo za devojke: Dok shetate nosite gornji deo brusa a i ne morate. Ali kad se suncate ili dedite na plazi obavesno skinite brus. Ideja je da se grudi ne tegle tokom shetanja ali da dobiju lepu boju.
Pre nego sto sam doshao ovde cuo sam da je 90% devojaka na plazi u toplesu. Vrlo moguce s obzirom da josh uvek sezona nije otvorena. Moja predvidjanja su da ce se broj devojaka u toplesu povecati na 90%. :)

7 Comments:

At 5:50 PM, Anonymous Anonymous said...

potvrdjujem sve navode!
nisam bas vrsio preciznu statisticku analizu, ali tu je negde :)

 
At 6:21 PM, Anonymous Anonymous said...

Ne moram da gledam TV da bih se smejao. Samo procitam tvoj blog...

 
At 6:27 PM, Anonymous Anonymous said...

a da ja ovaj blog ipak ne procitam Dragani veceras? :)

 
At 8:53 PM, Anonymous Anonymous said...

Samo da znas, bukmarkirao sam ti sajt i posecujem ga vise puta dnevno :-)

 
At 10:59 PM, Blogger Srdjan said...

Brakuse, slobodno procitaj Dragani ovaj post. U njemu nema nista strashno.

 
At 11:39 PM, Anonymous Anonymous said...

Ovo je umalo ono sto smo ocekivali.Jedva cekam da udjes u formu

 
At 6:15 PM, Blogger Srdjan said...

Poneo sam bocu rakije. :)

 

Post a Comment

<< Home