SS

Monday, June 12, 2006

Juce i danas

Danas je 10 jun 2006.
Juce se nije desilo nista specijalno oasim sastanka sa Mateom.
Na rucku sam bio sa Osmanom i Adrianom. Isli smo u jedan studenski restoran tipa 'all you can eat'. Hrana i nije neka ali mozesh jesti koliko hocesh za 6 evra. :) Ima oko 15 vrsta salata i oko 5 vrsta glavnog jela. Ima i jako mnogo voca. :) Sve u svmenu nije loshe.
Posle sam uzeo svoje stvari i uselio sam se u novi stan. Soba je mala ali nema veze. Vazno je da sam se smestio. Gledao sam utakmicu izmedju Nemacke i Kostarike. Uvece sam hteo gledati drugu utakmicu. Nisam je gledao jer se utakmice prikazuju na kablovskoj a mi je nemamo. Mislio sam da pozovem Edy-a, ali sam odustao. Bio sam umoran i nisam hteo da ga smorim.
Danas sam se cuo sa jednom devojkom iz Beograda. Zove se Ivana. Dosla je u Barcelonu na dva dana. Inace je umadridu na razmeni studenata koja traje 3 meseca. Veceras cu se videti s njom. Dosla je s nekim likom iz Bg-a.

2 Comments:

At 10:54 AM, Anonymous Anonymous said...

Naravno da se svakom univerzitetu isplati da ima svoje stanove. U poziciji je da obezbedi solidan kvalitet soba i lokaciju, pa i neka kosta malo vise.

Pricaj malo o Kembridzu. Cime ces se baviti tamo?

 
At 3:35 PM, Blogger Srdjan said...

Ne znam josh nista o Kembridzu. Znam samo da cu tamo raditi isto sto i ovde. Josh uvek ne znam ni sta radim ovde. :)

 

Post a Comment

<< Home