SS

Thursday, June 08, 2006

Sadan (Husein)

Prvo, vishe necu pisati nista na temu 'Srbi vs Rest'.
Ovih dana mi se nista specijano ne deshava. Nemam vremena da upoznajem Barcelonu jer sredjujem papire na fakultetu. Po ceo dan sam tamo.
Jutros sam zvao ljude sa kojima sam trebao ziveti, ali... Riba koja je trebala da se iseli se predomislila. Opet sam na pocetku bez stana. :( Jedan Argentinac, Alexandro, ce mi veceras poslati mail jer ce kod njega mozda biti jedna slobodna soba pocevshi od veceras. BTW, on je takodje na doktorskim studijima u Barceloni. Ne radi na istom projektu kao ja.
Bio sam i u banci da pokupim bankarsku knjizicu i da stavim sve pare sto imam u banku. Dali su mi neki papir koji sam trebao predati sekretarici na faxu, da bi mi fax tamo stavljao pare. Otishao sam sa tim papirom do Sandre (sekretarica) dao joj papir. Usput sam doneo avionsku kartu sa racunom da bih refundirao kartu. Sandrina koleginica koja se bavi finansijama je uzela kartu i racun iz banke. Pitala me je da li se ja zovem Sadan?!?!?!?!?!? Nisam mogao da verujem. Ovi u banci su loshe prekucali moje ime iz pasosha. Ispasce da sam Arapin. Otishao sam do banke. Za 2 minuta su ispravili gresku u racunaru. U banci se zoven Srdan Stipic, bez dj. Moralo je tako jer podaci moraju da se slazu sa vizom koju su mi izdali. Vratio sam se do sekretarice i sve je bilo OK.
Posle smo isli do jedne zene da je pitamo kako moze da mi da potvrdu sa faxa da radim PhD tamo. Rekla je da ne moze da mi da potvrdu dok se ne upishem, a upis je u septembru. Sutra treba da odem do iste zene da mi da pismo koje ce da kaze da cu se upisati u septembru na fax (ovo mi treba za odlaganje vojske).
Posle sam bio sa Osamnom i Adrianom na rucku. Jeo sam gaspacho i jegulju, na spanskom 'calamar'. I jedno i drugo je odlicno. Pio sam pivo, naravno. Za desert sam ima sladoled, pa posle espreso. Sve to me je kostalo 7.40 evra. Samo da dodam da sam doruckovao tost sa kackavaljem i shukom + kafa s melkom. To je bilo oko 3 evra.
Popodne sam proveo s Alexandrom (od Alexandro, musko) i Paulom (Paula, Paula, Femenino) koja je takodje iz Argentine. Pricali smo o svemu i svacemu. Oprostio sam se od nijih i krenuo kuci (rezidencija Lesseps, ove imam rezervisamo do 12-og). Usput sam pokupio papire koje je za mene pripremio Osman.
Planirao sam da kupim 'broj za mobini' ali to josh nisam obavio.
Interesantno je da josh uvek nisam bio ni u jednoj prodavnici. :)
Planiram da odem u teretanu za 15 minuta.
Ovo cu da postujem sutra na blog, trenutno to pishem kao draft u gmail-u.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home