SS

Tuesday, June 06, 2006

Trazenje stana

Bio sam u banci da otvorim racun. Sutra bi trebao da pokupim karticu.
Preko interneta sam nabavio neke brojeve telefona. Posle sam zvao ljude i ugovorio gledanje soba za uvece. Posle sam zvao svoje i svoju devojku. Zvao sam sa fakulteta. Oni su mi rekli da se obavezno javim svojima i da se slobodno mogu posluziti kancelarijskim telefonom. Nisam ih monogo odrao. :)
Odlucio sam peske da odem do prvog stana. Usput sam cuo na ulici kako dvojica pricaju srpski. Odmah sam ih zaustavio. Jedan je Hrvat da drugi je Slovenac. Tu su samo 3 dana na nekom cisko kursu. Pitao sam ih da li su bili na plazi. Rekli su da nisu imali vremena i da sutra treba da putuju kuci. Dao sam im moj mail i rekao ako hoce da svrate samo da mi se jave.
Stigao sam do prvog stana. Tamo zivi 3 studenta, 2 tipa i jedna riba. Mozda i greshim. Sve u svemu, imacu svoju sobu. :) (Za ovaj stan sam se odlucio tek posle gledanja drugog stana) Cena je 275 evra + troskovi, treba da izadje na 300 evra otprilike.
Posle sam otishao do drugog stana. Promashio sam stan, ali se ispostavilo da u tom promashenom stanu zive neki stranci koji su tu iznajmili sobe. Pretpostavljam da se u celoj toj zgradi izdaju stanovi. Vrata mi je otvorila neka riba koja je iz Skodske. Rekla je da se ne izdaje ni jedna soba i pitala me je koji broj stana trazim. Objasnila mi da treba da se popnem josh par spratova vishe. Pre nego sto sam otishao do ciljnog stana, zamolio sam je da mi pokaze stan. Stan u kome je ona je ogroman. Stata je gradnja sve deluje oronulo ali ima neki smek. Plafon je visok. Zidovi imaju neki malter koji se kao ljusti. Necete verovati, ali stan mi se stvarno svideo. Kad ste unutra, stvarno imate utisak da ste na moru. U prvom stanu imate utisak kao da ste u Beogradu, tj. nemate utisak da ste bilo gde. :) Razmenio sam mail sa tom ribom i predlozio joj da me informishe ako sazna za neku praznu sobu bilo gde. Nekako mi se cini da je osoba od poverenja. Hocu da imam sto vishe informacija (soba) za ljude koji dolaze na PhD (da li se neko prepoznao ovde). :) Rekla mi je da je imala loshe iskustvo sa nekim ranijim cimerima, tj. da je neki njen bivhi cimer non-stop zvao svoje ortake da shmrchu kokain. :) Zbog toga se iselila iz prethodnog stana i doshla u ovaj. Razmenili smo mailove i ja sam otishao do stana koji sam trazio.
Tamo zivi 4 osobe. 2 tipa i 2 ribe. Soba koja se izdavala kosta 200 evra. To je neverovatno jeftino za Barcelonu (cene soba se krecu 250 evra bez troskova do 400 sa troskovima, troskovi su 30-50 evra po osobi). Ispostavilo se da je soba neverovatno mala. Mislim da ima 3 metra kvadratna. Stao je samo krevet i neki ormaric. Zahvalio sam se ljudima i rekao sam da me ne zanima. Nisu se ljutili jer znaju kakva je soba. U tom trenutku sam odlucio da cu da zivim u prvom stanu. Krenuo sam kuci.
Posto su prosla dva dana iselio sam se iz 'prve rezidencije'. Stigao sam u drugu. Verujem da cu vec sutra da budem u stanu i da ce propasti rezervacija do 12. juna. Na faxu su mi rekli da mi je u interesu da sto pre nadjem stan i da ne brinem ako propadne rezevracija. Dolazak u drugu rezidenciju nije bio problem jer sam putni kover ostavio na faxu i samo stvari koje mi treba ju za veceras sam stavio u ranac.
U toku dana sam bio u kancelariji za strance na faxu. Tamo su mi dali internet adresu za trazenje soba, dali su mi neke knjizice za upoznavanje barcelona i dobio sam ranac sa znakom fakulteta. U istoj kancelariji sam popunio formulare koje ce poslati policiji da mi se napravi licna karta. Postacu spanac za dve nedelje. :) Zvacu se SRDAN STIPIC (znaci bez DJ) :(. Tako mi pishe u vizi.
Ranac koji sam dobio je dobar, bar mi se tako cini. Ispostavilo se da je bilo dobro sto nisam kupio ranac u Srbiji iako sam to planirao. Ranac je sa jednim diagonalnim kaishom (znate na sta mislim samo ne znam da objasnim). Tod takvih ranceja je odlicno sto je moguce izvaditi stvari iz njih bez skidanja ranca s ledja. Samo se zarotiraju kas stomaku i mogu se otvoriti. Svaka cast ljudima koji su se setili toga.
Postovacu josh jedan clanak na svoj blog pa palim na spavanje.

1 Comments:

At 11:11 PM, Anonymous Anonymous said...

Stipe... pozdravila te Dragana!

Cula je i danasnje postove...
samo nastavi... i 6€/danu je POONO...
smislices ti rucak za mnogo manje...

 

Post a Comment

<< Home