SS

Friday, June 09, 2006

Sastanak sa Mateom

U 11:00 sam imao sastanak sa Mateom. Covek je car.
Prvo je pricao o projektima i nekim tehnickim stvarima. Covek ne voli da gubi vreme na glupe stvari. Uvek je spreman da svoje duznosti delegira na druge ljude. Voli sve da mu se saopsti u par recenica. :)
Pricalo se i ofinansija. Nisu se spominjale cifre ali covek voli da ekonomishe. Npr: on savetuje ljudima da lete ekonomskom klasom. On na primer leti uvek drugom klasom. Gleda da karte povratni let bude oko 100 evra. Kaze da se ne isplati leteti sa Rayanom jer se gubi puno vremena a moze se ustedeti samo oko 40 evra.
Pricali smo o tome da ce doci josh ljudi. Najvishe je iz Beograda. Ideja je da se nadje stan za studente koji dolaze, ali... Ideja je da se nadje stan sa 4 sobe. Studenti koji dodju bi imali mesec dana fore da nadju smestaj. Toliko je dovoljno da se nadje nesto dobro. Cena tog stana bi trebala da bude oko 1000 evra po mojoj proceni. Studenti koji dodju bi placali stanarinu redovno. Verovatno bi iznosila 300-350 evra. Pitate se zasto toliko, a ne 250. Stan nikada nebi bio put, osim u nekim retkim situacijama. Cene soba u septembru se krecu od 300-350 evra. Tj. ista je cena. Studenti bi imali fore 1 mesec da nadju nesto. Pitanje je kako se ovo isplati univerzitetu. Prvo, cena nocenja u rezidenciji je oko 45 evra. Znaci, fax je na mene potroshio vec 45*5=225 evra a planirali su 45*8=360. Da su imali stan vec bi im se isplatila jedna soba. Verovatno bi u taj stan dolazili i neki profesori koji saradjuju sa faxom (od sada cu da stavljam BSC jer fax nije prava rec). Opet bi univerzitet ustedeo. Mozda bi prve dve nedelje bile besplatne za nove studente koji tek dodju (to ce biti moj predlog). Ljudi bi morali pronaci nesto u roku od mesec dana. U izuzetnim situacijama, dva meseca. Sve u svemu, BSC bi ustedeo pare. Preciznije, nebi rasipao pare bez potrebe.
Zasto je Mateo cool. Veoma je odgovoran kad nesto obeca to i uradi. I pored toga sto raspolaze sa milionima evra, svoj posao smatra veoma odgovornim i ne troshi tudje pare. Pare koje ima BSC se dobijaju od donacija ili projekata. Na taj nacin je uspeo da stvori najjaci razvojni centar u evropi sa superkompjutere u Evropi. Ima poverenje Intela, IBM-a, Microsofta i josh nekih evropskih institucija.
Svi postdiplomci obicno konkurishu za stipendiju Spanske vlade. Zasto, mislim da je veca nego stipendija, ali nisam siguran. Znam samo da nije manja. Takodje da bi se BSC oslobodio jednok PhD studenta (u finansijskom smislu) i ustupio mesto sledecem. Tako su svi na dobitku. Cak i Sapnska vlada, jer ima obavezu da ulaze u obrazovanje i laske se mogu opravdati gradjanima za troskove budzeta. Na to se gleda kao na investiciju.
Toliko za sada.

3 Comments:

At 12:47 AM, Anonymous Anonymous said...

Ja sam bio u striptiz baru Branke Blek Rous.Mozes samo da zamislis sta sam radio.A ti Spanija pa Spanija.Ako ne uspes ko programer idi u stripere.Veliki pozdrav.

 
At 12:50 AM, Anonymous Anonymous said...

Ovo me Sale zajebo.Nisam znao da ovo i drugi citaju.JA NE IDEM po takvim mestima.ZA sve koji ovo citaju.

 
At 3:34 PM, Blogger Srdjan said...

Za tutija.
Ja ne moram da idem u bar da bi video ekstra gole ribe. Dovoljno je da odem na plazu. Skoro svaka riba tamo je bolja od Branke Blek Rous. :)

 

Post a Comment

<< Home