SS

Friday, June 09, 2006

Ni na nebu ni na zemlji

Danasnji dan je bio zanimljiv.
Napomena: Ovde sam od nedelje uvece. Sada je cetvrtak vece. Imam
utisak da sam ovde vec 2 meseca. Mnogo stvari se desilo ovih dana.
Pre podne sam postovao stvari koje sam sinoc napisao. Otishao sam do
sekretarice da je pitam kada cu dobiti neki dokument koji kaze da sam
ja upisan na fax. Rekla mi je da djem sutra jer shef nastave treba da
potpishe deki dokument za mene. U toku dana mi je stigao mail koji
kaze da sam upisan, ali treba da donesem neka dokumenta kao potvrdu da
sam zavrshio ETF. Sva dokumenta imam osim plana i programa fakulteta.
Ovo planiram da falsifikujem. Skeniracu dokumenta koja imam i skinucu
pecat faxa. Plan i program su skinuti sa sitea ETF-a, koji je na
engleskom pa cu sve odstampati na color stampacu. Ovo necu kriti od
nikoga. Alexando i Osman ce znati sta radim. Verujem da ce me podrzati
u mojoj ideji. Neko se moze pitati zasto nisam preveo plan i program
na engleski. Jednostavno. Prevod bi me kostao preko 400 evra kod
sudskog tumaca. :)
Posle sam otishao do Alexandrove i Puline kancelarije. Prove sam oko 2
sata tamo trazeci stanove, tj. zvao sam ljude koje sam nashao na sajtu
www.loquo.com. Dogovorio sam se da obidjem 4 stana, ali u toku dana
sam stigao da obidjem samo 2. U medjuvremenu sam dobio mail od Neus da
joj se javim u kancelariju.
Pre rucka sam otishao do Neus. Rekla mi je da ima jedan problem sa
mojim ostankom u Lesseps rezidenciji. Danas je poslednji dan koji imam
rezervisan ovde. Problem je nastao u sledecem. Juce sam rekao portiru
da najverovatnije necu vishe biti u rezidenciji jer sam nashao stan
(onaj prvi za koji sam ispushio) i da cu nazvati ako mi kazu da mogu
da se uselim u stan. On je to preneo shefici da necu vise biti u
rezidenciji. Zaboravio je da kaze 'najverovatnije'. Sve u svemu,
ispalo je tako da mi je danas poslednji dan ovde. Prakticno sam
izgubio 4 dana fore da nadjem stan.
Otishao sam na rucak sa Osmanom i Adrianom plus josh 6-orica ljudi.
Cetvrtkom je Spaniji fora da se jedu plodovi mora. Bili smo u jednom
restoranu koji najbolje priprema plodove mora (svaki dan idemo u drugi
restoran). U toku jela smo pili vino. Ja sam jeo, kao prvo jelo,
pirinac sa skoljkama i rakovima. Bilo je josh necega, ali ne znam sta
je. Zaboravio sam ime tog jela. Drugo jelo je bilo riba. Dve neke
vrste ribe. U toku jela smo pili crno vino. Ja sam usput jeo i hleb.
Sve je bilo jako ukusno. Ako se jede bez hleba covek se najede. Ja sam
se prezderao. Posle sam jeo puding za desert. Malo je drugaciji od
nasheg jer na vrhu ima piskotu. Posle smo narucili kafu. Ja sam uzeo
produzeni espreso. Ovde ga zovu 'café americano'. Tolko sam bio sit da
nisam mogao da popijem celu kafu. Sve ovo me je kostalo 9 evra. Usput
sam morao da otkopcam dugme na lanenim pantalonama.
Otishao sam popodne do prvog stana. U njemu zivi kolumbijka iz Bogote.
Pokazala mi je sobu. Cena je 230 evra, todo incluido (ne misli se na
sex, nego na racun za struju, vodu, gas). Problem sa sobom je sto je
mracna i ima prozor na smece!?!?!?!?!? U Barceloni, sve sobe koje
imaju prozor na unutra se zovu 'unutrasnja soba'. U samoj zgradi je
rupa u centru da bi ulazio vazduh i svetlo. Problem je sto su komshije
svinje i bacaju smece u centar zgrade. Ne kao u Srbiji, ali je
uocljivo. Napomena: u sobi ne smrdi ali je ruzan pogled. Soba je mala.
Ima mesto za krevet ormar sto i to je to.Otprilike 1,5x3 metra. Sobe u
stanovima sluze samo za spavanje. Dnevna soba/dnevni boravak se ne
racuna u sobe. Ideja je da se vreme provodi u dnevnom boravku a u sobi
samo da se spava. Ja nemam nista protiv te ideje.
Kolumbijka se zove Ivonne. Udata je ali joj je muz negde u
inostranstu. Ne znam tacno gde. Dopala mi se kao osoba. Upoznao sam i
Brazilca. Nismo mnogo pricali, ali deluje ok. Rekao sam joj da cu
pogledati josh jedan stan i da cu joj se uvece javiti sta sam odlucio.
Usput sam popio sok kojim me je ponudila.
Vratio sam se do faxa. Sreo sam Osmana i Adriana. Bilo je oko 17:00.
Adrian mi je rekao da bih trebao da idem u Kembridz na dva do tri
meseca. Verovatno od avgusta. Evo problema. Ja trazim stan/sobu. Treba
da se da depozit u visini mesecne stanarine, plus stanarnu za mesec
unapred, plus sto treba da se obavezesh nekim ugovorom da cesh ziveti
bar 6 mececi tamo. Sve u svemu. Ispada da cu placati za 3 meseca za
koja necu biti tu. Adrian je predlozio da mi fax plati deo stanarine u
rezidenciji. Ideja je da ja placam 300 a univerzitet ostalo. I tao do
avgusta. Sutra cekamo da Mateo da zeleno svetlo.
Otishao sam da napishem mail Ivonn. Sve sam moj rekao sto se dogodilo,
ali... Ko ce u to da mi poveruje. Najlogicnije je da se pomisli da sam
nashao bolji stan i da sam izmislio jako glup razlog da se ne useli.
Ispao sam u njenim ocima pi*ka. Krivo mi je zbog toga jer su ona i
Brazilac totalno OK. Planiram da ima poshaljem slike iz Engleske. To
je jedini nacin da mi veruju. Moram da kupim fotoaparat.
Otishao sam da vidim drugu sobu da bih video sta ze izdaje za 220
evra. Trebao sam biti tamo u 21:00. Stigao sam malo ranije.
Ispostavlja se da za taj stan postoji konkurs. Konkusr su napravili
stanari tog stana. Pogledace sve zainteresovane i izabrace onog koji
zeli najduze da ostaje. Usput mora da bude normalan. Dok sam cekao
devet sati. Pojavila se jedna riba. Ispostavilo se da je iz
Kolumbije!?!?!?!?!? Zove se Ambar. Trazi stan. Studira prava. Tu je 3
godine. Zivela je 9 meseci u Parizu i neko vreme u Britaniji. Bila je
u USA, holandiji i josh nekim zemljama (neko bash zna da se provodi).
Ja sam joj ispricao sve sto mi se desilo u toku ova 4 dana u
Barcelini. Doshao je lik koji zivi tamo. On je iz Chilea. Totalno je
ok. Ispricao je zasto biraju ljude za stan. Zele nekoga ko ce ostati
bar godinu dana a verovatno i duze. Ja sam mu rekao da necu da zivim
tamo sada ali ako se pojavi mesto u oktobru da mi posalje mail. Rekao
je OK i dao mi je njegov broj mobilnog. Soba koja se izdaje nije neka
ali je dobra za te pare. Daleko je od faxa ali je blizu mora.
Krenuo sam kuci (citaj rezidencija). Posetio sam Iñaki-a. Ispricao sam
mu sta mi se desilo. Ponudio mi je ako mi je potrebno da spavam u
njegovoj sobi par dana. Ima dushek viska. Videcemo sta ce biti.
Brakus mi je rekao da dolazi jedna Ivana iz Srbije. Trenutno je u
Madridu. Doci ce u subotu na dva dana. Dogovorio sam se da se vidim s
njom.
Treba i da se javim Eddy-u, ali prvo da se skrasim negde. Svaki dan
lezem komiran.
Postovacu ovo sutra.

2 Comments:

At 2:09 AM, Blogger Jox said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 2:10 AM, Blogger Jox said...

Stipe....
Sa ovom pretposlednjom recenicom si mi presudio...
Dragana ce me unistiti :(
To se ne prica...

 

Post a Comment

<< Home