SS

Thursday, June 08, 2006

Nista od teretane

Sinoc sam krenuo u teretanu. Na putu do lifta sreo sam jednog spanca koji je gledao fudbal u svojoj sobi. Vrata su mu bila shirom otvorena. Pitao sam da li i ja mogu da gledam utakmicu s njim. Pustio me je. Igrali su Hrvati protiv Spanaca prijateljski mec. Spanci su pobedilie 2-1.
Lik se zove Iñaki. U sobi ima komp, tv, playstation2, laptop, gitaru, muzicku liniju i josh neke stvari. Malo smo pricali. Rekao sam mu ko sam i sta radim. Ispostavilo se da njegova bivsha devojka trazi cimera/cimerku. Iñaki mi je daonjem mail i telefon tako da cu joj se javiti popodne.
Innaki se prima na ultimate fight. Omiljen borac mu je Mirko Cro Cop. Pitao me je da li znam nekog Bosnjakovica. Mislim da je Bosnjakovic bio prvak u kikboxu u evropi. Rekao sam mu da nisam siguran za to.
Posle su mu doshli neki docimeri zaboravio sam im imena. Na kratko su se zadrzali.
Otishao sam na spavanje u 23:00.
Jutros sam saznao da Argentinac nije mogao da mi nadje sobu. Opet sam na pocetku. :(

1 Comments:

At 9:38 AM, Anonymous Anonymous said...

Nesto se ne brinem za tebe. Posto vidim da sreces razne likove na svakom koraku, stan ce se vec pronaci ... ne daj se ;-)

 

Post a Comment

<< Home