SS

Monday, June 12, 2006

Vesh mashina i lopovi

Subota 10 jun 2006
Ivonne je planirala da kupi vesh mishinu jer joj se stara pokvarila. Pitao sam je koliko joj je stara mashina. Odgovorila je: 'Dve godine.' To je po mom mishljenju nova mashina. Zakljucio sam da se nesto trivijalno pokvarilo. Pitao sam je sta nije u redu s mashinom. Rekla je da se bubanj ne okrece. Pretpostavio sam da je kaish u pitanju. Za svaki slucaj sam se pogledao na google-u. To sto sam nashao je samo potvrdilo moje sumnje. Otvorio sam mashinu. Gumeni kaish koji spaja motor sa bubnjem je spao. Samo sam ga vratio i mashina je bila ko konva. :) Ustedeo sam Ivonne par stotina evra. Recimo da je zvala majstore, odrali bi je minimum 50 evra.
Kasnije, oko 19:30, sam se nashao sa Ivanom (zensko) i jednik kolegom sa ETF-a (lik je '75 godiste, zove se Aleksandar). Nashli smo se kod magicne fontane. U pitanju je vontana koja 'prska' (nisam nashao bolji izraz) vodu u ritmu muzike. Izgleda fenomenalno.
Fontanu su ukljucili u 21:30. Do tada smo pricali i sedeli u njenoj blizini. Dok smo sedeli prisla su nam 3 gabora (3x skrnde). Te devojke (ako se tako mogu nazvati, inace su ciganke) su culi da pricamo srpski pa su nas pitali odakle smo. Odgovorili smo im. One su rekle da us iz Zagreba, mada nisu uposte tako pricale. Jedva su natucale srpski. Malo smo pricali s njima. Jedna nam je rekla da je bila u celoj evropi. Nabrojala je sve moguce zemlje evrope. Kad smo ih pitali sta rade, jedna nam je odgovorila da kradu!?!??!? Cim su ugledali neke turiste bacili su se u akciju. Mi smo posle toga proverili da li nam fale novchanici. Nas na svu srecu nisu pokrali. Imam utisak da su hteli i nas da pokradu. One su nestale iz vidokruga. Posele 10 minuta nacrtale su se ispred nas pored jedne zene koja je fotografisala okolinu. Dve ciganke rade u paru. Jedna drzi mapu grada levom rukom da desnom otvara torbu. Ova druga zaklanja torbu od ostalih turista. Sve se to deshavalo par metara ispred nas. U roku od 30 sekudi jadna zena je ostala bez novcanika, a dve ciganke su nestale. Sad se vi pitate zasto nismo nista uradili ili barem rekli zeni da ce da je pokradu. Bilo mi je logicno da u okolini ima josh cigana. Posle par minuta te dve ciganke su se sastale sa josh par ciganki lopova. Bilo ih je bar 6 sto smo mi mogli videti. Verujem da je u blizini bilo josh cigana, njihovih zastitnika samo nisu bili uocljivi. Ocigledno je da se radi o organizovanoj kradji. Toliko o loshim iskustvima.
U pola deset je proradila fontana. Spektalk je trajao oko 20 min. Bilo je predivno. Posle smo proshetali gradom
Ivana i Aleksandar su bili gladni. Seli smo u jedan kafic. Oni su uzeli paradajz punjen tunom, neku salatu i krokete. Lik je pio pivo a ja sam podelio litar sangrije sa Ivanom. Ceh nas je izashao 25 i nesto evra. Platili smo 27.
Hteli smo da odemo do grada. Usput smo kupili josh litar sangrije. Iz jednog kafica smo trazili led. Otishli smo do stana gde su Ivana i Aleskandar imail smestaj. U stanu zivi jedna Bugarka. Ona je tu vec 4 godine. Otishao sam do wc-a. Obavio one stvari i hteo sam da povucem vodu. Nigde nisam video kotlic. Pored wc sholje je bio jedan prekidac za svetlo. Ispostavilo se da nije za svetlo nego prekidac za vodu. Iskoristio sam ga. :)
Posle sam otishao u sobu gde je bila Ivana i Aleskandar. Poceli smo da pijemo sangriju. Ja sam im hteo objasniti da nisam uspeo naci rucku za vodu. U tom trenutku sam drzao sangriju u jednoj rucu a drugom ruko sam napravio pokret kao da povlacim vodu iz kotlica. Udario sam se po ruci u kojoj sam drzao casu punu sangrije i prolio sangriju po krevetu (koji sam baksuz). Na svu srecu, prolio sam samo malo sangrije i fleka je bila samo na gornjem carshavu, sve ispod je bilo suvo.
Krenuli smo do grada. Usput smo hteli da kupimo josh sangrije ili piva. Pitao sam jednog lika gde ima prodavnica koja radi. Napomenuo sam mu da sam student. On je rekao da ne znam i pitao me je da li zelim da kupim koku!?!?!?!? Pa zar ja licim na narkomana, btw on ne lici na dilera. Samo sam se nasmejao i rekao da nisam zainteresovan. Nista od prodavnica nije radilo. Oko 23:00 sata se zatvaraju minimarketi. Proshetali smo i naisli na jedan ali u njemu nije bilo alkohola. Bilo je oko 00:30. Ivana je rekla da je umorna. Njih dvoje su otishli kuci. Ja sam proshetao malo gradom i krenuo kuci. Stigao sam kuci za pola sata.
Sve se to deshavalo oko gravne ulice za izlaske. Nesto nalik na korzo. Tamo ima puno stranaca i kafica, ali nismo hteli da troshimo pare u kaficima.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home