SS

Wednesday, July 05, 2006

Gubljenje vremena

Jutros sam ustao u 4:30. Bio sam ispred ministrarstva spoljnih poslova oko 5:15. Ispred mene je bilo 119 ljudi. Napravili su listu i ja sam bio 120. Izvadio sam permiso de retorno u 13:10. Strashno.
Otishao sam kuci jeo, okupao se i otishao na fax. Pitao sam osmala: 'Da li ima neke loshe vesti za mene'. Znao sam da ne moze da ima dobre vesti. Ispostavilo se da necu ici u Englesku jer nema shanse da se izvadi UK viza za 2 dana. Prodedura izrade vize traje oko 3 nedelje. Problem u Spaniji je sto ljudi nemaju obicaj da stvari zavrshavaju preko veze. :( Cekam neko bolje vremena da idem u Kembridz. Mozda ce Tim Harris doci u Barcelonu da prica sa ljudima koji rade projekat za Microsoft (tu sam i ja).
Cuo sam se sa Zdravkom Popovicem i Nikolom Puzovicem preko skype-a. Zvuk je savrshen. :) Zdravko ce da dodje kod mene krajem jula. :) Bice brdo ljudi u stanu. :) :)

2 Comments:

At 6:32 PM, Anonymous Anonymous said...

Cao Stipicu, mene ne znas, ja sam Joxova drugarica iz srednjoskolskog doma.... elem, bas mi je krivo sto nisi dobio vizu.... nesto su ovi momci zakazali pa rekoh ajde ja da napisem koju rec...
Jovan me je navukao na tvoj blog, pre neku noc sam do skoro 6am citala..... ti ces bas imati o cemu da pricas unucima :))
Veliki pozdrav!

p.s. mislim da sam na Joxovom rodjendanu na blic videla tvoju devojku, nisam je upoznala ali ako ti nesto znaci - lepo izgleda ;)

 
At 8:46 PM, Blogger Srdjan said...

Hvala na lepim recima. Drago mi je sto neki ljudi nalaze zanimljivim moj blog.

 

Post a Comment

<< Home