SS

Thursday, June 15, 2006

Davor i Dalibor

Danas je cetvrtak 15 jun 2006.
Juce sam se sastao sa Davorom i Daliborom.
Davorovu kevu sam upoznao u spanskoj ambasadi dok sam cekao vizu. Ispostavilo se da zena ide za Barcelonu. Rekla mi je da su joj dva sina tamo i da imaju oko 20 godina. Dala mi je Davorov broj telefona.
Nazvao sam Davora i dogovorio sastanak u 19:00 kod Sans Estacion metro stanice.
Nasli smo se bez problema iako se nikada u zivotu nismo videli. :) DiD su ovde od proslog avgusta. Dosli su turisticki i ostali su za stalno. Nemaju papire, ali pokushavaju nesto da srede. Njihov cale je ovde vec 4 godine. On radi kao argonski zavarivac. DiD su mi rekli da njihov cale ima dobru platu. Njihov cale treba sad da otvori firmu u kojoj bi se oni zaposlili. Na taj nacin ce da srede papire. Prvo sam pomislio da ce otvoriti firmu samo zbog papira, ali... Njihov cale planira da dovede josh profesionalnih majstora iz Srbije.
DiD razumeju spanski ali ga malo teze pricaju. I sami kazu da je problem to sto su skoro uvek zajedno pa izmedju sebe pricaju srpski.
Likovi su totalno ok.
Otishli smo na pivo u Port Olimpic. To je deo grada pored mora gde ima puno fensi kafica. Seli smo u jedan i narucili pivo. Na tv-u je bila itakmica Nemacka vs Poljska. Narucili smo po pivo. Pivo u flashi je kostalo 5 evra. Ja sam hteo da platim ceh, ali mi nisu dozvolili. Krenuli smo kuci oko pola 10 jer su oni trebali da uhvate voz. Oni su iz mesta koje je udaljeno od barcelona 10 km. Inace, vozovi idu na skakih 20 min. Jedini je problem sto je poslednji voz za njihovo mesto oko 10 uvece. Metro radi svaki dan do ponoci. Petkom i subotom, metro radi do 2 ujutro.
Dok smo sedeli, ispricao sam im kako sam proveo prethodne dane u Barceoni. DiD su mi rekli da sam mogao slobodno njima da se javim i da ostanem kod njih par dana dok ne nadjem smestaj. Na svu srecu smestaj sam nasao brzo.
Znali su da nemam karticu za mobilni pa su mi dali jednu koju oni nisu koristili. Moj novi mobilni je +34-605-349-107.

3 Comments:

At 10:53 AM, Anonymous Anonymous said...

Stipicu, stigli su neki pozivi za vojsku.

 
At 12:45 PM, Blogger Jox said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 12:47 PM, Blogger Jox said...

Lovricu... heh...
Valjda se salis?
btw. koliko mi Stipe rece... dobio je papire potrebne za odlaganje vojske.

Nego, u iskecivanju novog posta...

Stipe... za malo da sinoc na utakmici izbugis drugare...
Bili su nas na sve strane.
Zandari nisu normalni... oci im prepune krvi. Za ne poverovati...
Onako neko da udara plisanu igracku, rekao bih mu da je bolestan...

pogledaj:
Zandari nas biju

Vest na B92

 

Post a Comment

<< Home