SS

Friday, June 16, 2006

4 godine samoce

Naslov deluje deprimirajuce. Dobio sam poziv za vojsku ali nisam josh uspeo da predam molbu za odlaganje vojnog roka. Kako mi se cini, necu dolaziti u Srbiju bar 4 godine. :(
Juce sam zvao prevodioca, Marija Kosanovic. Dala mi je adresu. Kad sam pokushao da nadjem ulicu na mapi Barcelone, nigde je nije bilo. Zvao sam ponovo Maricu. Ispostavilo se da zivi pored barcelone u Cestelldefels.
Jutro sam otishao vozom do tamo. Stigao sam do Maricine kuce oko pola 11. U kuci nikoga nije bilo. Proshetao sam gradom. Otisho do plaze. Suncao sam se oko sat vremena. Opet sam otishao do Maricine kuce. Tamo sam zatekao jednu kucnu pomocnicu. Rekla mi je da ce Marica biti kuci oko 14:00. Otishao sam.
Kupio sam neke banane. Svratio sam josh jednom do plaze i ubio vreme. U dva sata sam se nacrtao kod kuce. Marice nije bilo. Pomocnica mi je rekla da ostavim papire koji treba da se prevedu. Krenuo sam na fax. U 15:15 sam bio u kancelariji.
Prevedene papire cu da pokupim tek sledece nedelje. Znaci, u Madric cu da idem posle toga. Inace sam planirao da odem u Madrid za vikend i da u ponedeljak predam molbu.
Kako stoje stvari, na molbu cu da puknem oko 200 evra:
1. put do Madrida, oko 50 evra
2. prevod, cenim da je oko 30 evra po strani, 2 strane je 60 evra
3. predaja molbe je oko 50 evra
4. upis u knjigu vojnih regruta u inostranstvu je oko 20 evra
5. verovatno josh nesto treba da se plati.
Troshak nizasta. Verovatno mi nece prihvatiti moblu. Bedak.
Moj fixni telefon u kuci je +34-935-122-372.

4 Comments:

At 10:28 PM, Anonymous Anonymous said...

Sto ne posaljes pismo vojnom odseku u suboticu. Ja tako vec 7 godina odlazem...

 
At 7:01 PM, Anonymous Anonymous said...

Jer ti radi mobilni? Poslao sam ti poruku u subotu ali nisam dobio potvrdu da si je primio.
Slobodan

 
At 10:06 AM, Blogger Srdjan said...

Mobilni mi radi, samo nisam napunio kredit. Rekli su mi da se kredit dopunjava sa kreditnom karticom koju treba da dobijem ove nedelje.

 
At 10:12 AM, Blogger Srdjan said...

Vojska se moze odlagati preko vojnog odseka do 27 godine. Preko toga se pishe molba milistarstvu odbrane. Samo ljudi stariji od 27 god koji studiraju u inostranstvu moraju odlagati vojsku preko ambasade. To je jedini dokaz da si stvarno u inostranstvu.

 

Post a Comment

<< Home