SS

Tuesday, June 13, 2006

Bicikl

Danas je utorak 13 jun 2006.
Juce se nista interesantno nije desilo.
Zvao sam ambasadu da se raspitam oko odlaganja vojske. Rekli su mi da sa potvrdom s faxa mogu odloziti vojsku. Trebacu da idem u madrid cim dobijem potvrdu da sam upisan.
Danas je vec bilo interesantnije. Otishao sam da kupim bicikl. Kostao me je 60 evra. Dok sam dolazio novim biciklom do faxa umalo da pokupim jednu zenu. Prelazio sam peshacki na buciklu. Zena je izletela ispred mene. Hteo sam da skrenem, ali volan je bio labav. Okrenuo sam volan ali tocak je zadrzao pravac. Skoci sam s bicikle i zadrzao istu, da ne bi uleteo u zenu. Zena me je pogledala. Verovatno je pomislila da sam manijak.
Kad sam stigao na fax, nashao sam majstora i hteo da zategnem volan. Nismo uspeli. Odlucio sam da vrati bicikl u prodavnicu.
U prodavnici sam im objasnio problem. Pokushali smo da sredimo volan na licu mesta. Nije nam islo. Vratio sam im bicikl i racun i uzeo pare. Otishao sam u drugu radnju. Tamo sam nashao bicikl za 90 evra. Mnogo je bolji. Ne kajem se sto sam dao pare za bolji bicikl. Morao sam da kupim i dva katanca. Svaki kosta 10 evra. Jedan katanac za svaki tocak. Ovde covek mora da osigura oba tocka i da skine sic. Ljudi su u stanju da ukradu sve sto stignu.
Josh malo pa palim na rucak.

2 Comments:

At 3:31 PM, Anonymous Anonymous said...

Tipich, pozurio si malo sa datumom. :)

 
At 3:57 PM, Blogger Srdjan said...

Ispravljeno. Imam utisak da vreme brze prolazi ovde. :)

 

Post a Comment

<< Home