SS

Monday, June 12, 2006

Popodne na plazi

Nedelja 11 jun 2006.
Ustao sam kasnije, oko 11:00. Nesto sam jeo. Iamo sam plan da sa Ivonne idem na plazu u 17:00. Rekla je da ce ici i neki njeni drugovi kolima.
Kad je ona ustala odmah je izasha iz kuce. Zurila je negde.
Ja sam se vec oko 13:30 smorio kod kuce. Nista nije bilo na tv-u, a ni komp nisam mogao koristiti jer je zasticen shivrom a samo Ivonne je zna. Odlucio sam da odem na plazu. Usput sam nazvao Ivanu i Aleksandra. Sa njima sam imao sastanak oko 18:00.
Ceo dan sam proveo na plazi. Voda je bila mnogo bolja nego prosle nedenje. Nekako sam uspeo da ubijem vreme. Citao sam papire koje mi je Osman dao. Oko 16:00 sam otishao do jedne prodavnice da kupim neki keks. Nije bio skup. 70 centi za 600 grama keksa. Usput mi je pala jedna ideja na pamet. Na plazi ima puno ljudi koji prodaju pivo u limenci. Mislio sam da bi bilo dobro i ja to da uradim. I onako sam imao vrmena do 18:00. Ipak sam odustao od ideje, ali priznacete da deluje interesantno.
Do 18:00 sam malo shetao. Neki tip i riba su me pitali da li znam gde je nudisticka plaza. Ja sam im sve lepo objasnio. :) Usput sam video kako ljudi gdedaju u nebo. Ispostavilo se da neki lik pusta zmaja. Zmaj je bio na preko 200 metara visine. Jedva se video.
U 18:00 sam se nashao sa Ivanom i Aleksadrom. Otishli smo do plaze. Njih dvoje su se odushevili morem (bar mi se tako ucinilo). Ne znam zasto, ali bilo je manje riba u toplesu nego ranije. Bice da je zbog toga jer nije bash bilo vreme za suncanje. Neka zena Tajlandjanka je pitala da li smo zainteresovani za masazu. Rekli smo da nismo. Ta zena je starija, oko 45 godina i nije riba. BTW, ne zna engleski, i zna samo jednu rec na spanskom 'masaje'. Na plazi smo bili samo sat vremena.
Krenuli smo kuci jer su oni zurili na autobus za Madrid. Oprostio sam se od njih. Kuci sam jeo, pogledao golove sa utakmica i legao da spavam. Legao sam oko 22:00.

4 Comments:

At 12:59 PM, Anonymous Anonymous said...

Razumem to zxa WC. Ja sam se bio tusirao hladnom vodom nedelju dana jer nisam znao kako da pustim toplu vodu. Ipak smo mi sa balkana!

 
At 1:06 PM, Blogger Jox said...

U pravu si... izgleda da joj se stvarno mnogo svidelo more...
prokletstvo... hocu i ja more...

"...kada sam videla more odusevila sam se...", Ivana :)

 
At 1:22 PM, Blogger Jox said...

http://barcelonaphotoblog.blogspot.com/

 
At 12:58 PM, Blogger Srdjan said...

Katalonci bodre reprezentaciju. Ipak je fudbal stvar koja spaja sve ljude. Cak i Srbe i Crnogorce. :)

 

Post a Comment

<< Home