SS

Wednesday, June 14, 2006

Ronaldo - debela svinja

Danas je 14 jun 2006.
Juce sam otishao sa faxa oko 18:00. Ishao sam pravo kuci.
Ispred moje zgrade sam sreo Rodriga, cimera Brazilca. Pozvao me je da s njim odem u jedan bar da gledamo utakmicu Brazil vs Croatia. Rekao mi je da moram da navijam za Brazil. :)
U baru je bilo 99% Brazilaca. Vecina je imala zuto-zelene majice. Objasnili su mi da se te majice zovu 'kanarie' ili tako nesto. Poenta je bila da je majica dobila ime po kanarincu.
Rodrigo mi je objasnio da u toku mundijala nista ne radi u Brazilu. Sve stane. Za njih je fudbal iznad religije. Rekao mi je da je njegov cale jako napet dog gleda utakmice brazila. Ta napetost ga drzi dok Brazil ne da gol.
U baru sam upoznao neke Rodrigove prijatelje. Svi oni su iz njegovog rodnog grada. Upznao sam dve ribe i dva tipa iz Brazila.
Interesantno je to da u baru nije bilo crnaca. Rodrigov prijatelj mi je objasnio da je samo 10% brazilaca crno (nije belo). Mesto iz kog je Rodrigo je naseljeno Italijanima, Spancima i ostalim Evropljanima. Oni su tamo dosli posle Drugog svetskog rata (verovatno su bili fashisti). Puno ljudi iz Brazila ima evropske pasoshe. Zato ima puno Brazilaca u Evropi (ima ih u Portugaliji, Spaniji, Britaniji).
Pre pocetka utakmice smo tipovali na rezultat. Vecina Brazilaca je tipovala na 5:0. Ja sam tipovao na 2:0 za Brazil.
Kad je utakmica pocela, ceo bar je skocio na noge. Svi obozavaju Rinaldinja. Kad uzme loptu, svi se josh glasnije deru. Kad predje nekog igraca, svi viknu 'OLE!'. Stvarno je dozivljaj gledati Brazilce kako se primaju.
Kad neki Brazilac sutne na go i promashi to svi dozivljavaju kao neupseh. Prozivaju ga i vicu 'Hijo de puta' (kurvin sine, isto je i na spanskom i na portugalskom). Kad su Brazilci dali go, svima je bilo lakshe. Pre toga se osecala napetost u vazuhu.
Svi smo konstatovali da Ronaldo nije ni porcao. Previshe je debeo i nije motivisan da igra. Svi su aplaudirali Robinju kad ga je zamenio.
U baru sam popio jedno pivo. Pivo 1/4 litre je 2 evra. Pivo 1/2 litre je 4 evra. Skupo.
U toku utakmice su dosla josh dva lika. Jedan je iz Meksika. Zaboravio sam odakle je drugi. Vecina Rodrigovih prijatelja studira MBA.
Posle smo svratili do Rodridrigovog prijatelja. Popili smo po josh jedno pivo. Rodrigo je trebao da se nadje sa nekim ribama. Otishao je do grada a ja sam zapalio kuci.
Jutros sam doshao biciklom na fax. Sic je tako neudoban da nisam mogao da sedim na njemu. Planiram da kupim shiri sic. To zadovoljstvo ce me kostati oko 10 evra.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home